کد خبر: 129611
A

نماینده مجلس: تیم مذاکره کننده باید بر خطوط قرمز نظام پایبند باشد

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ما به عنوان نماینده های ملت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای توقع داریم این است که بر تمام حقوق حقه ملت ایران پافشاری کنند و مصر باشند.

نماینده مجلس: تیم مذاکره کننده باید بر خطوط قرمز نظام پایبند باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی مذاکرات هسته‌ای وین را تحلیل می‌کند: به طور کلی روند در مذاکرات وین مثبت بوده است اما در مراحل آخر یک مقدار پیچیدگی های خاصی را در مسیر مشاهده کرده‌ایم.

وی افزود: قطعا طرف آمریکایی طی سالیان گذاشته که بحث مذاکرات هسته ای را داشته‌ایم سنگ اندازی های متعددی کرده است و در بسیاری از بزنگاه‌ها در مسیر مذاکرات گره ایجاد کرده‌اند. این شیطنت های آن ها همیشه بوده و هست.

محفوظی بیان کرد: امروز هم مقدار زیادی از مشکلات پیش آمده ناشی از شیطنت های آمریکا است. شیطان بزرگی که اگر شیطنت نکند عجیب است.

*تیم مذاکره کننده باید بر خطوط قرمز نظام پایبند باشد

این نماینده مجلس تصریح کرد: اما آن چیزی که ما به عنوان نماینده های ملت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای توقع داریم این است که بر تمام حقوق حقه ملت ایران پافشاری کنند و مصر باشند.

محفوظی گفت که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید پایبندی کاملی به خطوط قرمز نظام داشته باشند و به هیچ وجه آن‌ها را زیر پا نگذارند. در این دور از مذاکرات باید منویات مقام معظم رهبری مورد توجه جدی قرار گیرد. ازطرفی سپاه پاسداران اسلامی نیز خط قرمز ما و غیر قابل مذاکره است.

نماینده مردم آبادان درمجلس به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه کشورمان به بهانه همکاری با سپاه‌پاسداران افزود: امروز ایران به هیچ وجه در مقابل خواسته‌های نابخردانه و ظالمانه آمریکایی ها کوتاه نمی آید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه عزت و اقتدار میهن عزیزمان است و به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

محفوظی درانتها عنوان کرد: آن چیزی که ما از اعضای تیم مذاکره کننده توقع داریم این است که خطوط قرمز را حفظ کنند و بر منافع به حق کشور پافشاری داشته باشند و کوتاه نیایند./ افکار نیوز

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر