کد خبر: 129613
A

شریعتی، نماینده مجلس: از تیم مذاکره کننده انتظار داریم به هیچ وجه در مذاکرات وین کوتاه نیاید

نماینده مردم بهشهر در مجلس می گوید: از تیم مذاکره کننده انتظار میرود که به هیچ وجه از این اقدام انقلابی مجلس که دست آن ها را برای مذاکره پر کرده است، کوتاه نیاید و نسبت به این موضوع تردید و تعلل نکنند.

شریعتی، نماینده مجلس: از تیم مذاکره کننده انتظار داریم به هیچ وجه در مذاکرات وین کوتاه نیاید

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا شریعتی ، نماینده مردم بهشهر درمجلس به کند شدن روند مذاکرات هسته‌ای علیرغم پیش‌بینی‌های مثبت پیش از سال جدید بیان کرد: آن چیزی که این روزها در وین می گذرد و می‌بینیم که روندش کند شده است، به تیم مذاکره کننده طرف ایرانی مربوط نیست.

وی افزود: به هرحال طرف آمریکایی تلاش دارد تا از این مذاکرات حداکثر برداشت را داشته باشد و تا آن حدی که برای خود متصور هستند تلاش می کنند امتیازات کاملی را از دل برجام برای خود به دست بیاورند.

شریعتی گفت: آن چیزی که تیم مذاکره کننده ایرانی باید متوجه‌اش باشد این است که مجلس دست آن ها را پر کرده است و نباید کوچک‌ترین تعلل و تردیدی در بندهای قانون راهبردی لغو تحریم ها که مجلس تصویب کرد، داشته باشند.

نماینده مردم بهشهر افزود: تیم مذاکره کننده باید این نکته را بداند که بندهای قانون مجلس، پشتوانه خوبی برای آن ها در مذاکرات است که می تواند آن ها را به اهدافی که منافع کشور ما را تامین می کند برساند.

وی تصریح کرد: اما اگر تیم مذاکره کننده بخواهند با چانه زنی های دیپلماسی به دنبال تامین اهداف باشند، باید بدانند که طرف آمریکایی در این مذاکرات سرسخت و مصمم است و تمام سعی‌ آن‌‌ها این است که امتیازی به آن ها ندهد‌.

شریعتی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی ریل گذاری مناسبی را برای مذاکرات مشخص کرده است و اگر تیم مذاکره کننده در حرکت روی همین ریل مصمم باشند یقینا طرف آمریکایی عقب نشینی خواهد کرد و ما به اهدافی که در مذاکرات دنبال می کنیم دست پیدا خواهیم کرد.

این نماینده مجلس درانتها گفت: لذا از تیم مذاکره کننده انتظار میرود که به هیچ وجه از این اقدام انقلابی مجلس که دست آن ها را برای مذاکره پر کرده است، کوتاه نیاید و نسبت به این موضوع تردید و تعلل نکنند./ افکار


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر