کد خبر: 129629
A

معین الدین سعیدی: با بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک مخالف هستم

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس یا نباید به موضوعی ورود کند و یا اگر به موضوعی ورود می‌کند، حتماً باید تا آخر پیش برود و آن موضوع را به سرانجام برساند. لذا ضرورت دارد تا طرح های همچون طرح شفافیت آرای نمایندگان و صیانت از فضای مجازی تعیین تکلیف شوند.

معین الدین سعیدی: با بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک مخالف هستم

به گزارش دیده بان ایران، معین الدین سعیدی با اشاره به تمرکز مجلس به امور نظارتی گفت: رهبری روی تقویت شئون نظارتی مجلس تاکیداتی داشته اند، با این حال ما بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ عنوان قانونی در کشور داریم.

وی تصریح کرد:ما به جای تقنین و توجه صرف به قانون‌گذاری، باید عمده تمرکز خود را روی نظارت بگذاریم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: طبیعتاً ازدیاد و تورم قوانین سودی ندارد بنابراین عمده تمرکز ما باید روی نظارت باشد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: طرح شفافیت آرای نمایندگان را یک ضرورت می‌دانم. مردم این مطالبه را به صورت ویژه از ما دارند و طبیعتاً باید طرح شفافیت هر چه زودتر در مجلس تعیین تکلیف شود.

سعیدی با بیان اینکه در قانون گذاری حتما باید اولویت‌های کشور در نظر گرفته شود، تاکید کرد:  نظام مسائل کشور می‌طلبد که اولویت‌های ما درباره بهبود معیشت مردم باشد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به توقف بررسی طرح صیانت از فضای مجازی بیان داشت: درست است که فضای مجازی نباید ولنگار باشد و باید قانونمند باشد، اما بنده با بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک مخالف هستم و این موضوع باید در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

سعیدی تصریح کرد: به اعتقاد بنده مجلس یا نباید به موضوعی ورود کند و یا اگر به موضوعی ورود می‌کند، حتماً باید تا آخر پیش برود و آن موضوع را به سرانجام برساند. مباحثی چون طرح شفافیت و صیانت هم باید تعیین تکلیف شود.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر