کد خبر: 129633
A

نامه استانداری اصفهان علیه اتباع افغانستانی تکذیب شد

​معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به انتشار یک نامه مغرضانه در فضای مجازی درخصوص برخورد با اتباع افغانستانی در اصفهان، انتشار این نامه از سوی معاون سیاسی امنیتی استانداری و استانداری اصفهان را قویا تکذیب کرد.

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان عصر امروز در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار یک نامه جعلی اظهار داشت: خبرهایی به دست ما رسیده است که در فضای مجازی نامه‌ای از قول معاون سیاسی منتشر شده و در آن با توجه به حضور تعدادی از افغانستانی‌های عزیز در کشور، آن‌ها را عامل برخی از خطرات معرفی کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در آن نامه خواسته شده که با این مسأله مقابله شود اما شخصاً این نامه را به طور کلی تکذیب می‌کنم و چنین موضوعی از سوی استانداری یا معاون استاندار در کار نبوده است.

جان‌نثاری گفت: انتشار چنین مطالبی قطعاً کار دشمنان است که سعی می‌کنند در کشور ما دلهره و و ناامنی و میان مردم دشمنی ایجاد می‌کنند؛ از طرف عزیزان افغانستانی که مهمان جمهوری اسلامی هستند هیچگونه مشکل امنیتی نداریم و تأکید می‌کنم که مردم به این موارد توجه نکنند زیرا اگر مطلبی باشد به طور رسمی اعلام می‌کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر