کد خبر: 129661
A
دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق:

امنیتی که در ایران است در اروپا و آمریکا هم نیست/ عمامه غیرانقلابی به نفع دشمنان اسلام است

سید هاشم الحیدری گفت: دشمنان به دنبال خراب کردن چهره انقلاب اسلامی ایران، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است؛ عمامه ای که انقلابی نباشد وجودش به نفع دشمنان اسلام است.

امنیتی که در ایران است در اروپا و آمریکا هم نیست/ عمامه غیرانقلابی به نفع دشمنان اسلام است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید هاشم الحیدری دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق در مدرسه علمیه حقانی قم و در جمع طلاب این مدرسه به بررسی مسائل منطقه و جبهه مقاومت پرداخت و گفت: لازم است بدانیم که چرا رهبر انقلاب اسلامی ایران به این نتیجه رسیدند که باید در زمینه تبیین اقدام به جهاد نمود.

وی افزود: طلبه امروز باید هم درس خود را به خوبی بخواند و هم به مسائل اجتماعی توجه جدی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند، جهاد تبیین بر همه مؤمنین فریضه است؛ باید دید که چه مقدماتی موجب این فرمایش ایشان می باشد.

وی هدف اول اسرائیل و آمریکا را جان خودِ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دانست و گفت: این موضوع به دلیل مسئله ولایت و ولایت مداری این سید بزرگوار است.

دبیرکل جنبش عهدالله تصریح کرد: من به عنوان فردی خارج از ایران پیشرفت های ایران را دارم می بینم؛ کشور ایران پیشرفت های بسیاری در زمینه های علمی و عمرانی داشته است.

وی با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف مادی و معنوی افزود: باید در منابر و محافل مختلف به بیان دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی به صورت توأم پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری بیان داشت: بن بست های اقتصادی در سراسر دنیا به وجود آمده اند و این مشکلات فقط گریبان گیر ایران نیست؛ این موضوع باید مورد بررسی و تشریح قرار گیرد.

وی گفت: امنیت در ایران یک نعمت بزرگ، عجیب و معجزه گونه است؛ حتی در کشورهای اروپایی و آمریکا هم جان مردم در امان نبوده و با تهدیدهای مختلفی مواجه است.

دبیرکل جنبش عهدالله اظهار کرد: بزرگترین نعمت جبهه مقاومت در حال حاضر وجود مقام معظم رهبری است.

وی با تأکید بر نزدیک بودن آزادی فلسطین عنوان داشت: این موضوع و علائم آن باید برای مردم تشریح شود.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری گفت: ایران باید با وجود تمام مشکلات به عنوان الگوی جهان اسلام معرفی شود؛ برای این امر لازم است ایران هم از جهت معنوی و هم از جهات مادی همچون، پزشکی، اقتصادی، کشاورزی و تکنولوژی های روز پیشرفت نماید.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال خراب کردن چهره انقلاب اسلامی ایران، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است؛ عمامه ای که انقلابی نباشد وجودش به نفع دشمنان اسلام است.

دبیرکل جنبش عهدالله بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با همایش حمزه را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مهمترین محور در عرصه جهاد تبیین، «ولایت فقیه» است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر