کد خبر: 129681
A

نماینده مجلس: مذاکره‌کنندگان کاری نکنند که بگوییم خدا پدر و مادر «ظریف» را بیامرزد/ در بحث غنی‌سازی کوتاه آمده اند

نماینده مردم مهریز در مجلس بر ایستادگی تیم مذاکره کننده کشورمان برای تحقق منافع ملی در گفت‌وگوهای هسته‌ای تأکید کرد و گفت: مذاکره‌کنندگان مواظب عزت مردم ایران باشند تا دوباره کلاه بر سرمان نرود.

نماینده مجلس: مذاکره‌کنندگان کاری نکنند که بگوییم خدا پدر و مادر «ظریف» را بیامرزد/  در بحث غنی‌سازی کوتاه آمده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: آزمودن را آزمودن خطاست و مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود لذا به دیپلمات‌های کشورمان که در حال مذاکره هستند تذکر می‌دهم.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آنچه مشخص است شرایط خیلی روشن نیست و موضوعاتی که مطرح می‌شود احساس می‌شود آقایان بر شعارهایی که قبلا مطرح بوده، خیلی پایبند نیستند، ما تعهداتمان را اجرایی کرده و مواضع رهبر انقلاب نیز برای همگان مشهود است زیرا باید اقدامات آمریکایی‌ها راستی آزمایی شود.

وی ادامه داد: مذاکره کنندگان مواظب عزت مردم ایران باشند تا دوباره کلاه بر سرمان نرود زیرا کلاه بر سر مردم می‌رود؛ دشمن، دشمن است لذا باید از حقوق ملت دفاع کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بنده در دوره قبل از جمله افرادی بودم که معترض بوده و نسبت به برجام اعتراض داشتم لذا مذاکره‌کنندگان کنونی کاری نکنند که بگوییم خدا پدر و مادر ظریف را بیامرزد؛ احساس می‌شود آقایان در بحث غنی‌سازی و راستی آزمایی کوتاه می آیند در حالی که باید محکم بایستند؛ خداوند هم کمک خواهد کرد.

صباغیان بافقی خاطر نشان کرد: حوادث جهانی که در روسیه و اوکراین رخ می‌دهد خیلی از معادلات را تغییر می‌دهد بنابراین خدای نکرده نباید عزت مردم فروخته شود؛ مردم فقر و تحریم را نمی‌خواهند ولی بی‌عزتی را هم نمی‌خواهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر