کد خبر: 129684
A

واکنش نماینده ادوار مجلس به ماجرای سوء قصد به سه طلبه در مشهد؛ اختلافات اجتماعی به‌طور گسترده در جامعه موج می‌زند و باید برای آن چاره‌ای اندیشید!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: شرایط اقتصادی کشور نیاز به تغییر دارد. معتقدم فقر و میزان نارضایتی افزایش یافته برخلاف نظر آقای استاندار مشهد، معتقدم که مشکلات اقتصادی و معیشتی باعث و بانی اختلافات اجتماعی است. اختلافات اجتماعی به‌طور گسترده در جامعه موج می‌زند و باید برای آن چاره‌ای اندیشید!

واکنش نماینده ادوار مجلس به ماجرای سوء قصد به  سه طلبه در مشهد؛ اختلافات اجتماعی به‌طور گسترده در جامعه موج می‌زند و باید برای آن چاره‌ای اندیشید!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به اتفاقات روز گذشته که در حرم رضوی  و درپی آن فردی که ظاهراً تبعه ایران هم نیست، با سلاح سرد به ۳ روحانی، یکی از آنان را به قتل رساند و دو نفر دیگر نیز به‌شدت مجروح کرد، می‌گوید: «متاسفانه جریان تندرو و اصولگرا از حدود چندسال پیش به این سو به‌شدت در راستای تشدید دوقطبی میان هردو نگاه اندک‌متفاوت فعال است و هنگامی که شما پیوسته دوقطبی و تشدید اختلاف می‌کنی، جامعه را به سیاه و سفید تبدیل می‌کنی و دنبال وحدت و مودت عمومی و همدلی نیستی، باید منتظر نتیجه کار باشی که می‌شود قربانی شدن چند روحانی و طلبه مظلوم.»

جعفر زاده ایمن آبادی در ادامه گفت: « این طلبه ها صرفاً مروجان دین بودند این جریان‌های سیاسی تندرویی که بی‌توجه به مصالح ملی، صرفاً به این فکر این هستند که جناح غالب باشند، باعث چند دستگی در جامعه می‌شوند.» 

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس دهم با اشاره به اظهارات اخیر استاندار خراسان رضوی مبنی‌بر انگیزه‌های تکفیری قاتل و تبعیت خارجی او، تاکید کرد که فارغ از این رویداد خاص، ما می‌بینیم که مثلاً تاکسی‌ها وقتی یک فرد معمم یا طلبه‌ای جوان را کنار خیابان می‌بینند، او را سوار نمی‌کنند؛ امروز هزینه‌ای سنگین بر دوش مروجان و مبلغان دین هموار شده و باید به‌جامعه تفهیم کرد که این افراد گناهی ندارند و ارتباطی حکومت ندارند.»

وی افزود، گفت: «شرایط اقتصادی کشور نیاز به تغییر دارد. معتقدم فقر و میزان نارضایتی افزایش یافته برخلاف نظر آقای استاندار مشهد، معتقدم که مشکلات اقتصادی و معیشتی باعث و بانی اختلافات اجتماعی است. اختلافات اجتماعی به‌طور گسترده در جامعه موج می‌زند و باید برای آن چاره‌ای اندیشید!»

 نماینده ادوار مجلس گفت: «یک جمله به‌عنوان مزاح و شوخی بگویم این‌که احتمالا طی این مدت اخیر دیده‌اید که به‌اصطلاح «جوان انقلابی» بسیار زیاد شده و همه‌جا هستند!» او ادامه داد: «باید گفت گرایش به ریا، نفاق و تظاهر است که بسیار افزایش پیدا کرده است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر