کد خبر: 129705
A

نماینده مجلس: به وهابیت هشدار می دهم که از کفر دست بردارند و مسلمان شوند

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس گفت: به وهابیت هشدار می دهم که از کفر دست بردارید و به اسلام روی آورید و بدانید که جایگاه ایران اسلامی انسان هایی مانند پاکدامن تربیت شده است که نخواهند گذاشت این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

نماینده مجلس: به وهابیت هشدار می دهم که از کفر دست بردارند و مسلمان شوند

به گزارش دیده بان ایران؛ سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ملت شریف ایران؛ امروز شاهد یکی دیگر از اقدامات شوم و مشترک رژیم صهیونیستی، سعودی و غرب هستیم.

وی تاکید کرد: با تکیه بر جهاد تبیین می گویم از این حرکت این باور بیش از پیش برای مردم قوی می شود که جامعه ارزشی، علما، روحانیون و طلاب کشور ما که در جهت منافع ملی به طور گمنام جهاد می کنند، خار در چشم دشمنان انقلاب بوده و یکی از ستون های حفظ شرف و اقتدار ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید اصلانی مطرح کرد: با افتخار عرض می کنم حجت الاسلام پاکدامن که نامش از صحن و سرای علی این موسی الرضا (ع) در عرش و زمین به نیکی ثبت شده است، از نیکان عشایر و ایل بهلولی روستای گرماب شهرستان قائنات استان خراسان جنوبی است که چنین گوهری برای مردم این خطه موجب فخر و مباهات است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: به وهابیت هشدار می دهم که از کفر دست بردارید و به اسلام روی آورید و بدانید که جایگاه ایران اسلامی انسان هایی مانند پاکدامن تربیت شده است که نخواهند گذاشت این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. قطعاً این خون ها موجب اتحاد بین مسلمانان است./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر