کد خبر: 129737
A

کسانی که پخت نان بربری در صبح ماه رمضان خلاف شرع می دانند، شیرین عقل هستند

«نان بربری» این بار سوژه‌ای شده‌است برای گردش شلخته‌وار در فضای مجازی و دست به دست شدن توسط رندان تمسخرگر؛ نه تمسخر بانیان، بل استهزای راویان درست دین. میزان بی‌سوادی و خودشیرین‌سازی و بلکه شیرین‌عقلی بعضی کسان تا کجا باید باشد، که پخت نان بربری در صبح رمضان در شهرستان ماکو را نماد منکر بدانند

کسانی که پخت نان بربری در صبح ماه رمضان خلاف شرع می دانند، شیرین عقل هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه اطلاعات نوشت:صدای پای پدیده‌ی شومی به نام «نفوذ و نفوذی» را باید جدی گرفت؛ و البته از صدای پا گذشته و به پژواکی تقریبا فراگیر رو به گسترش است.

با چه قماش طنزهایی باید بر دین و اعتقاد و شریعت مردمان هجوم کرد، تا باورمان شود، نفوذ و نفوذی همیشه پنهان و آشکارا در سایت نطنز و فردو سایه‌ی شومش را نمی‌گسترَد؟ و محتمل، بلکه حتمی‌است، که در قامت صیانت از روزه‌داری مردم- حتی کسانی که دارای عذر هستند- نیز این سایه درانداخته ‌شود.

«نان بربری» این بار سوژه‌ای شده‌است برای گردش شلخته‌وار در فضای مجازی و دست به دست شدن توسط رندان تمسخرگر؛ نه تمسخر بانیان، بل استهزای راویان درست دین.

 میزان بی‌سوادی و خودشیرین‌سازی و بلکه شیرین‌عقلی بعضی کسان تا کجا باید باشد، که پخت نان بربری در صبح رمضان در شهرستان ماکو را نماد منکر بدانند و از باب مبارزه با این منکر، دستور توقف صبحگاهی‌اش را بدهند!؟… و اگر در جاهای دیگر انواع نان‌های دیگر نماد صبحانه باشند، باید آیا منتظر توقف صبحگاهی آن خمیرهای زبان بسته هم باشیم!؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر