کد خبر: 129771
A

پشت‌پرده موج حمایت از علم‌الهدی چیست؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشته: نامه مجمع نمایندگان خراسان در حمایت از سیداحمد علم‌الهدی به عنوان امام جمعه مشهد، کنجکاوی‌ها را برانگیخته و ناظران را با این سؤال مواجه کرده که آیا مشکلی برای امام جمعه مشهد پیش آمده؟

پشت‌پرده موج حمایت از علم‌الهدی چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ یک هفته‌ای می‌شود که شاهد راه افتادن موج حمایتی از امام جمعه مشهد هستیم. یک روز ویدئو شعارهایی که در حضور وی برای مدح او داده می‌شد و یک روز هم نامه نمایندگان استان به رهبری برای تعریف و تمجید از او!

این رویه ابهاماتی ایجاد کرده، مثلا چند روز قبل روزنامه اعتماد از ارتباط آن با ماجرای ورزشگاه مشهد نوشته بود.

حالا هم روزنامه جمهوری اسلامی نوشته: نامه مجمع نمایندگان خراسان در حمایت از سیداحمد علم‌الهدی به عنوان امام جمعه مشهد، کنجکاوی‌ها را برانگیخته و ناظران را با این سؤال مواجه کرده که آیا مشکلی برای امام جمعه مشهد پیش آمده؟

این روزنامه ادامه داده: نسبت دادن ماجرای پاشیدن اسپری فلفل به صورت زنانی که می‌خواستند وارد ورزشگاه مشهد برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و لبنان شوند به خواست و نظر سیداحمد علم‌الهدی که عده‌ای آن را تبلیغ می‌کنند از یکطرف و مخالف‌خوانی حاج خلیل موحدی عضو سابق شورای شهر مشهد که در یکسال اخیر به جرگه مخالفین علم‌الهدی پیوسته از طرف دیگر، به عنوان دلایل نگارش نامه مجمع نمایندگان مطرح می‌شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر