کد خبر: 129834
A

واشنگتن پست: دولت آمریکا قصد ندارد سپاه را از فهرست گروه های تروریستی حذف کند

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی ادعای حذف سپاه از لیست گروه های تروریستی را تکذیب کرد و به نقل از یک مقام آمریکایی، نوشت: دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد ندارد سپاه را از این فهرست حذف کند.

واشنگتن پست: دولت  آمریکا قصد ندارد سپاه را از فهرست گروه های تروریستی حذف کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه واشنگتن پست در گزارشی ادعای حذف سپاه از لیست گروه های تروریستی را تکذیب کرد و به نقل از یک مقام آمریکایی، نوشت: دولت جو بایدن قصد ندارد سپاه را از این فهرست حذف کند.

برغم آنکه دستیابی به توافق نهایی با ایران در انتظار تصمیم‌ سیاسی آمریکا درخصوص چند موضوع باقی‌مانده مهم و کلیدی است، روزنامه واشنگتن پست بامداد شنبه در گزارشی مدعی شد: تقاضای ایران از آمریکا برای خارج کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست موسوم به سازمان‌های تروریستی خارجی به اصلی‌ترین مانع در مقابل توافق با ایران تبدیل شده است.کشورهای اروپایی از آمریکا خواسته‌اند تا راه حلی پیدا کند که توافق هسته‌ای با ایران حفظ شود.

این رسانه آمریکایی به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شد: دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد ندارد سپاه را از این فهرست حذف کند.

واشنگتن پست به نقل از این مقام آمریکایی ادعا کرد: دستیابی به توافق بر عهده ایران است. رئیس جمهور آمریکا به اصول پایه‌ای پایبند است و ایرانی‌ها با دیدگاه‌های ما آشنا هستند.

 

این رسانه آمریکایی در ادامه نوشت: کشورهای اروپایی از آمریکا خواسته‌اند تا راه حلی پیدا کند که توافق هسته‌ای با ایران حفظ شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر