telegram.php وزارت خارجه آمریکا: جو بایدن با خروج نام سپاه قدس از لیست تروریستی موافقت نکرده/ توافق هسته ای با ایران قطعی نیست | دیدبان ایران
کد خبر: 129842
A

وزارت خارجه آمریکا: جو بایدن با خروج نام سپاه قدس از لیست تروریستی موافقت نکرده/ توافق هسته ای با ایران قطعی نیست

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعای برخی رسانه ها درباره نزدیک بودن توافق هسته ای و خروج نام سپاه از بیست گروه های تروریستی را رد کرد و گفت: توافق با ایران در مذاکرات وین نه قطعی و نه نزدیک است.

 وزارت خارجه آمریکا: جو بایدن با خروج نام سپاه قدس از لیست تروریستی موافقت نکرده/ توافق هسته ای با ایران قطعی نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  «جالینا پورتر»، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری شامگاه جمعه بار دیگر تصریح کرد که در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین توافق با ایران «نه قطعی و نه نزدیک» است.

پورتر در بخش دیگری از این کنفرانس خبری درباره موضع‌گیری روز گذشته «مارک میلی»، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا که گفته بود با خروج نام نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» مخالف است نیز اظهارنظر کرد. 

پورتر که در نشست خبری روزانه وزارت خارجه آمریکا حضور داشت گفت که «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با ژنرال میلی مبنی بر اینکه «نیروی قدس سپاه پاسداران تروریست هستند» هم‌نظر است.

مارک میلی شب گذشته (پنجشنبه) در جلسه‌ای در مجلس سنا در پاسخ به سوال یکی از سناتورها گفت که از خارج کردن نام نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» حمایت نمی‌کند. او گفت: «من نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی می‌دانم و از خارج شدن آنها [از فهرست سازمان‌های تروریستی] حمایت نمی‌کنم.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر