کد خبر: 129847
A

عضو حزب موتلفه: دشمن جریان فاسق «اصلاح طلب» را در کشور مامور نفرت پراکنی علیه جریان انقلاب کرده/ ولایت فقیه هم دموکراتیک است هم ارزش‌های الهی دارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مدعی شد:‌ ولایت فقیه هم دموکراتیک است و هم ارزش‌های الهی را در برمی‌گیرد؛ فلذا از اول خواستند ولایت فقیه را دیکتاتوری نشان دهند در صورتی که روش‌های برخورد آنها با نظام دیکتاتورانه بود و مردم به آنها پشت کردند و هنوز نتوانسته‌اند رهبری واحدی علیه انقلاب پبدا کنند چون دارای یک دیکتاتوری بودند.

عضو حزب موتلفه: دشمن جریان فاسق «اصلاح طلب» را در کشور مامور نفرت پراکنی علیه جریان انقلاب کرده/ ولایت فقیه هم دموکراتیک است هم ارزش‌های الهی دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ایجاد شبهه و تردید افکنی جریان ضد انقلاب و اپوزیسیون در خصوص مبانی انقلاب اسلامی و کارایی شعار سال، گفت: انقلاب اسلامی پدیده بزرگ سیاسی و فرهنگی در جهان و متکی بر حرکت و حمایت مردم و نخبگان است و به همین دلیل دشمن بیش از 40سال در مسیر به زیر کشیدن این انقلاب ناکام بوده است.

وی افزود: الان در شرایطی هستیم که انقلاب اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته و 5 قاره را مورد تاثیر خود قرار داده و دشمنان اعتراف می‌کنند که از سواحل مدیترانه تا هند و پاکستان و آفریقا ندای انقلاب اسلامی شنیده می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: دشمن برای تقابل با این پدیده بزرگ جریان فاسقی به نام اصلاح طلب را در کشور جا انداخته که مامور است تا نفرت پراکنی علیه جریان انقلاب را در امتداد جریان منافقین عملیاتی کرده و ذلت در برابر قدرت‌ها را با جاسوس‌پروری و ریل‌گذاری به سمت غرب محقق کند.

انبارلویی تاکید کرد: این جریان با قدرت رسانه‌ای که دارد و از طرف رسانه‌های امپریالیستی حمایت می شود، مامور است که اصول و مبانی دینی را مورد تحریف قرار دهد و مبلغ سکولاریسم،‌ عرف اندیشی و دین‌گریزی و خود باختگی و کدخداپرستی در کشور باشد تا اوضاع را به جریان قبل از انقلاب برگرداند.

وی ضمن تاکید بر اینکه از نظر نظام سیاسی یک تئوری بی‌نظیر داریم که متضمن حکومت فضیلت‌ها بر مردم و یک ارزش اجتماعی وسیاسی در جامعه است،‌گفت:‌ ولایت فقیه ولایت داناترین، شجاع‌ترین و مدیرترین فرد بر جامعه است که از طریق مردم انتخاب می‌شود و دموکراسی لیبرال را زیر سوال می‌برد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود:‌ ولایت فقیه هم دموکراتیک است و هم ارزش‌های الهی را در برمی‌گیرد؛ فلذا از اول خواستند ولایت فقیه را دیکتاتوری نشان دهند در صورتی که روش‌های برخورد آنها با نظام دیکتاتورانه بود و مردم به آنها پشت کردند و هنوز نتوانسته‌اند رهبری واحدی علیه انقلاب پبدا کنند چون دارای یک دیکتاتوری بودند.

انبارلویی با بیان اینکه در درون جریان اصلاح طلب با جریانی مردم‌فریب و انحصارطلب طرفیم که با ایجاد فتنه و حذف شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل قصد ایجاد انحراف در انقلاب را دارند و با نفوذ در مجاری امور تجمل گرایی و اشرافی گری را نمایندگی می کنند،‌ تصریح کرد: مردم این جریان را می شناسند و به همین دلیل در انتخابات‌های اخیر به این جریان پشت کردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: اکنون دارای دولتی هستیم که به شعارهای مردم و اصول قانون اساسی التزام عملی دارد و تنها ابزار دشمن برای مقابله با جریان آزادی‌خواهی و استقلال‌خواهی مردم ایران همین جریان اصلاح‌طلب است که می‌خواهد دوباره سلطه غرب را به کشور بازگرداند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر