کد خبر: 129885
A

نماینده مجلس: حادثه مشهد «تصادفی» نبود/ نهادهای امنیتی باید در این زمینه بسیار دقیق عمل کنند

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی، گفت: نهادهای امنیتی ما باید در این زمینه بسیار دقیق عمل کنند و اجازه چنین تحرکات تروریستی را به هر تبعه خارجی یا هر شخص دیگری ندهند.

نماینده مجلس: حادثه مشهد «تصادفی» نبود/ نهادهای امنیتی باید در این زمینه بسیار دقیق عمل کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی و شهادت دو تن از روحانیون گفت: این اتفاق و اتفاق مشابه که چند روز پیش در یکی از استان‌های شمالی افتاد تصادفی نیست و برنامه‌ریزی شده است و در راستای ناامن کردن و خدشه به امنیت ملی کشور ما بوده است.

وی با بیان اینکه مردم باید در این زمینه آگاهانه ورود کنند و احساساتی عمل نکنند، تصریح کرد: عده‌ای از هر راه وارد شدند که برای کشور مشکل پیش می آوردند که با تدابیر ویژه رهبر انقلاب خنثی شد و این بار هم این راه را پیش گرفته اند که بگویند اتباع افغانستانی که در کشور هستند مشکل‌سازند.

همتی با بیان اینکه طبق شواهد موجود، این اقدامات توطئه و تحریکی بیش نیست ولی باعث نمی شود آگاهی و هوشیاری خود را در سطح ملی از دست بدهیم،‌ تاکید کرد: نهادهای امنیتی ما باید در این زمینه بسیار دقیق عمل کنند و اجازه چنین تحرکات تروریستی را به هر تبعه خارجی یا هر شخص دیگری ندهند.

 نماینده مردم شاهین دژ و تکاب با بیان اینکه در مجلس نگرانی هایی در مورد افزایش اتباع خارجی در ایران وجود دارد که بخشی از این نگرانی ها به حق است و باید به آنها هم پاسخ داده شود،‌ گفت: کشورهای مانند رژیم صهیونیستی و همچنین غرب بانیان چنین اتفاقاتی هستند و هرقدر موضع ایران در صحنه بین المللی قوی‌تر باشد، دسیسه‌ها و توطئه‌ها شدت می‌باید و شیوه‌های نوینی را در این راستا به کار می برند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر