کد خبر: 130046
A

اظهارات عجیب یک اصولگرا درباره جنگ در اوکراین/ انبارلویی: جنگ اوکراین برای این تیتر رسانه ها می شود چون اسرائیل از زلنسکی حمایت می کند/ روسیه سعی می کند جنگ را در محدوده نظامی نگه دارند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تبدیل شدن جنگ اوکراین به مساله اول جهان و بیان نشدن مظلومیت ملت فلسطین به دلیل تسلط صهیونیست ها به رسانه های جهان است.

اظهارات عجیب یک اصولگرا درباره جنگ در اوکراین/ انبارلویی: جنگ اوکراین برای این تیتر رسانه ها می شود چون اسرائیل از زلنسکی حمایت می کند/ روسیه سعی می کند جنگ را  در محدوده نظامی نگه دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدکاظم انبار لویی با اشاره به این که مساله قدس مساله اول جهان اسلام و موضوع اصلی سیاست خارجی ایران است، اظهار کرد: امسال شاهد اوضاع پیچیده‌ای در اراضی اشغالی هستیم که از آن به عنوان انتفاضیه رمضانیه یاد می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از علت های اصلی که مظلومیت ملت فلسطین به گوش مردم جهان نمی‌رسد این است که اکثر رسانه ها در اختیار صهیونیست‌ها و  آمریکایی‌هاست و آنها نمی‌گذارند مظلومیت این مردم بیان شود.در حالی که دیدید به فاصله کوتاهی از آغاز  جنگ اوکراین، این جنگ به مساله اول جهان تبدیل شد، چون رئیس جمهور اوکراین مورد حمایت رژیم  صهیونیستی بود و با  این که روس‌ها ملاحظه انسانی در این جنگ دارند و سعی می‌کنند جنگ را  در محدوده نظامی نگه دارند، اما رسانه های آمریکایی و صهیونیستی  علیه این کشور فعالیت می‌کنند.

این فعال سیاسی افزود: این اتفاق به دلیل تسلط صهیونیست‌ها به رسانه‌های جهان است و متاسفانه یک جریانی در داخل ایران هم  هم صدا با این رسانه‌ها است.                                                                                                      

انبارلویی در پایان بیان کرد:‌ برای بیان مظلومیت مردم فلسطین باید رسانه های مستقل از جمله رسانه های غرب آسیا فعالیت بیشتری داشته باشند. علما  و نخبگان جهان اسلام نیز باید فلسطین را به مساله اول جهان اسلام درآورند. قرن جدید قرن رهایی قدس  و ملت مظلوم فلسطین از اشغال گری است اکنون صهیونیست ها بیش از هر زمانی در تنگنای مبارزات مردم فلسطین و همچنین در محاصره حماس حزب الله و  سوریه قرار دارد و خود آنها هم پیش بینی کردند که سال 2022 سال فروپاشی شان باشد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر