کد خبر: 130093
A

ابراهیم رئیسی چرا از دست خبرنگاران فرار می کند؟

سیدابراهیم رئیسی در حالی سعی می‌کند نشان ‌دهد که نسبت به روبرو شدن با افکار عمومی مشکلی ندارد که تاکنون از برگزاری نشست خبری فرار کرده است.

ابراهیم رئیسی چرا از دست خبرنگاران فرار می کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدابراهیم رئیسی در حالی سعی می‌کند نشان ‌دهد که نسبت به روبرو شدن با افکار عمومی مشکلی ندارد که تاکنون از برگزاری نشست خبری فرار کرده است.

روزنامه همدلی در این رابطه نوشته: ابراهیم رئیسی هنوز یک‌بار هم بعد از مراسم تحلیف نشست خبری با خبرنگاران سراسری در تهران برگزار نکرده است؛ اما او تابه‌حال با دوربین‌های مختلف در میان مردم رفته و به‌ظاهر با آنان دیدار کرده است ولی تا الان حاضر نشده که در یک نشست خبری رسمی به سؤالات خبرنگاران به‌عنوان نماینده افکار عمومی پاسخ دهد. دیدارهایی که او با رسانه‌ها داشته عمدتاً به‌صورت کنترل‌شده در سفرهای استانی یا مصاحبه تلویزیونی با صداوسیما بوده است.

پیش ‌از این روحانی در مراسم افطاری از خبرنگاران حوزه‌های مختلف نیز دعوت می‌کرد هرچند که در آن جلسات هم خبرنگاران کمتر مجالی برای بیان سؤال و نظر  پیدا می‌کردند اما به‌هرحال در حاشیه مراسم فرصتی برای طرح پرسش از وزرا و گاهی از رئیس‌جمهوری فراهم می‌شد؛ اما رئیسی به‌طورکلی مسیر جدیدی را در پیش‌گرفته و سعی می‌کند که خود را از مواجهه مستقیم با خبرنگاران به دور نگاه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر