کد خبر: 130186
A
دیده‌بان ایران گزارش می دهد:

ردپای فرزند فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بازی ایران - لبنان

یک کانال تلگرامی در مشهد خبر داده است که فرزند سردار غیاثی به عنوان یکی از عوامل حواشی بازی ایران - لبنان از مسئولیت کمیته اجرایی هیئت فوتبال مشهد برکنار می شود.

ردپای فرزند فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بازی ایران - لبنان

به گزارش دیده بان ایران؛ کانال تلگرامی خط هشتم که گفته می شود نزدیک به «خلیل موحد» عضو پیشین شورای شهر مشهد است با انتشار یک گمانه زنی درباره برخورد با عوامل بوجود آورنده حواشی بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و لبنان خبر داده است که " درباره ابعاد این برخورد البته روایت‌های متفاوتی وجود دارد؛ از برکناری احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال و سیدحسین غیاثی، فرزند سردار غیاثی و مسئول کمیته اجرایی هیئت به‌عنوان عوامل اصلی اتفاقات تلخ ورزشگاه امام رضا(ع) تا شایعه رفتنِ مقام بلند پایه اجرایی استان، تغییر فرماندار مشهد و همچنین معرفی سرپرست جدید برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان."

این کانال اطلاع رسانی درحالی از این تغییرات خبر داده است که سردار وحیدی، وزیرکشور اخیراً با انتشار گزارشی درباره حواشی این دیدار مدعی شده بود: "با وجود اینکه از سویی بیشتر از ظرفیت مجاز تماشاگر در ورزشگاه بود و هم جایی برای تماشاگر جدید وجود نداشت، برخی از مردم سعی داشتند از دیوارهای اطراف ورزشگاه بالا بروند و به ورزشگاه ورود کنند و برای اینکه مردم متفرق شوند و این بالا کشیدن از دیوار آسیب برای کسی ایجاد نکند و یا حتی دیوار ریزش نکند، افشانه فلفل به هوا زده می‌شود اما مستقیماً به سمت کسی اسپری فلفل زده نمی‌شود."(اینجا)

این اظهارات درحالی مطرح می شود که «علی اصغر عنابستانی» نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم در گفت وگو با دیده بان ایران ضمن غیرواقعی خواندن این مطلب وزیر کشور گفت: "وزیر کشور می‌گوید اسپری فلفل را به چشم نزدیم به هوا زدیم! این چه توجیهی است؟! چه به هوا چه به زمین اصلا چرا باید اسپری بزنید؟! اصلا چه فرقی دارد شما اسپری را به هوا هم بزنید هیچ تفاوتی ندارد در هر صورت چشم افراد داخل آن محوطه را می‌سوزاند! ما که تصاویر را دیدیم مگر وزیر کشور می‌تواند این تصاویر را انکار کند؟! آقای وزیر کشور! مگر می‌توانید تصاویر و فیلم‌ها را انکار کنید؟! ما که اشک دخترانمان را دیدیم! پسر من در آنجا حضور داشت و شاهد این اتفاقات بود. به اعتقاد من توجیهات وزیرکشور یک درصد هم قابل قبول نبود! آقای وزیر کشور نه تنها به بسیاری از سوالات را پاسخ نداد بلکه در ذهن مردم هزاران سوال دیگر را ایجاد کرد! چگونه این همه بلیط به این خانم‌ها فروخته شده است؟!"(اینجا)

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر