کد خبر: 130263
A

مدیر حوزه علمیه خراسان: دشمن نمی‌تواند با شهید کردن چند روحانی آسیبی بر اراده روحانیت وارد کند

حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی : دشمن نمی‌تواند با شهید کردن چند روحانی متعهد و مخلص، توقفی در مسیر ایجاد و آسیبی بر اراده آهنین طلاب و علمای مجاهد و حوزه‌های علمیه وارد کند.

مدیر حوزه علمیه خراسان: دشمن نمی‌تواند با شهید کردن چند روحانی آسیبی بر اراده روحانیت وارد کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در مراسم هفتمین روز از شهادت حجج الاسلام والمسلمین محمد اصلانی و محمدصادق دارایی که همراه با آیین عمامه‌گذاری ۲۲ طلبه در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد، از این دو شهید فاضل، مجاهد، مخلص، انقلابی، هدایتگر، خدمتگذار و مردمی گفت که به تمام معنا برای نسبت به رسالت و ایفای نقش مستمر تاریخی خودشان واقف بودند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حوزه نیوز نوشت؛ مدیر حوزه علمیه خراسان با این تعبیر که روحانیان سلسله جنبان وارثت پیامبران هستند، اظهار کرد: در این مراسم جمع شدیم تا بگوییم راه تان ادامه دارد و دشمن نمی‌تواند با شهید کردن چند روحانی متعهد و مخلص، توقفی در مسیر ایجاد و آسیبی بر اراده آهنین طلاب و علمای مجاهد و حوزه‌های علمیه وارد کند.

وی با اشاره به عمامه گذاری ۲۲ طلبه در این مراسم، اعلام کرد: ایشان ملبس شدند تا بگویند راه تبلیغ آموزه‌های الهی و سربازی امام زمان (عج) به طور مستمر، پایدار، قوی و نیرومند ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر