کد خبر: 130313
A

امام جمعه همدان: رسانه‌های معاند با مانور بر روی " ناهار خورده‌اید" فضای منفی در دولت و زندگی مردم ایجاد می‌کنند

امام جمعه همدان:رسانه‌های معاند غربی و دشمنان واقعی نظام و اسلام چرا نمی‌گویند دولت فعلی در همین چند ماه گذشته ده‌ها هزار میلیارد بدهی باقی مانده از دولت قبلی را پرداخت کرده و فقط روی سوژه‌هایی هم‌چون جمله "به شما ناهار هم داده‌اند؟" آقای رئیس جمهور مانور می‌دهند و همین نشان می‌دهد دشمن تا چه حد از خود ضعف نشان می‌دهد.

امام جمعه همدان: رسانه‌های معاند با مانور بر روی " ناهار خورده‌اید" فضای منفی در دولت و زندگی مردم ایجاد می‌کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۶ فروردین‌ماه ضمن دعوت مردم و مسئولین به تقوا الهی و تأکید بر بهره‌مندی از فرصت‌ها و مستحبات ماه مبارک رمضان با بیان این‌که تکذیب نقاط ضعف در جامعه یا تمرکز بیش از اندازه بر روی نقاط ضعف در جامعه از نشانه‌های بدیهی بی تقوایی است، اظهار کرد: ندیدن رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بی‌تقوایی محسوب می‌شود و هم‌چنین نشان ندادن و عدم اصلاح نقاط ضعف نیز بی‌تقوایی است و نباید مسئولان ضعف‌های موجود را تکذیب کنند.

وی افزود: مسیر الهی دشمنان بسیاری دارد، انبیأ الهی نیز دشمنان بی‌شماری داشتند و می‌بایست به این موضوعات واقف باشیم؛ تظاهر و روایتگری‌های غیرواقعی در طول ۴۳ سال گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی باورنکردنی است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این‌که دشمن تلاش می‌کند اعتماد و امید را از مردم ایران سلب کند، اشاره کرد: این سطح از دشمنی با نظام و تاکید دشمن بر نقاط ضعف و هم‌چنین بزرگنمایی آن نشان می‌دهد دشمنان جهان استکبار غرب تا چه حد برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی هزینه‌های گزافی را محول می‌شوند و با ساخت هزاران صفحه توئیتری و اینستاگرامی و هم‌چنین پوشش مالی شبکه‌های ماهواره‌ای در جنگ رسانه‌ای برابر نظام حاضر می‌شوند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: رسانه‌های معاند غربی و دشمنان واقعی نظام و اسلام چرا نمی‌گویند دولت فعلی در همین چند ماه گذشته ده‌ها هزار میلیارد بدهی باقی مانده از دولت قبلی را پرداخت کرده و فقط روی سوژه‌هایی هم‌چون جمله "به شما ناهار هم داده‌اند؟" آقای رئیس جمهور مانور می‌دهند و همین نشان می‌دهد دشمن تا چه حد از خود ضعف نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور یک حرف ساده و برادرانه خطاب به شخصی بیان کرد و این موضوع هزاران بار رسانه‌ای شد اما هیچ اشاره‌ای به اقدامات احسن دولت فعلی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند درآمدهای ارزی می‌بایست صرف زیرساخت‌های کشور شود و نه کارهای بیهوده؛ مطالبه عموم مردم این است که دولت با درآمدزایی بیشتر تاثیر مثبتی در زندگی آن‌ها ایجاد کند.

وی با اشاره به این‌که مشکل آب در استان همدان موضوع بسیار جدی و خطرناکی است، یادآور شد: این موضوع ضربه سنگینی به صنعت و کشاورزی و معیشت مردم همدان می‌زند؛ در دهه هشتاد در سفر رهبر معظم انقلاب به استان همدان مصوب شد بخشی از آب همدان از سد تالوار تامین شود و بنا شد در هر ثانیه ۶۰۰ لیتر آب به همدان منتقل شود و مشکل آب همدان حل شود؛ غالب این پروژه اجرا شده و دولت افزون بر ۹۰۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه کرده؛ شاید ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای عملیاتی کردن این موضوع نیاز است و می‌بایست تمام مسئولین استان و آبفا و نمایندگان مجلس با مساعدت و همکاری یک‌دیگر این مشکل را حل کنند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: ایستگاه قطار راه‌آهن باید به شهر نزدیک شود و می‌بایست به موضوعات زیرساختی توجه شود؛ هم‌چنین انتظار می‌رود در تابستان یا پاییز امسال شاهد افتتاح بیمارستان‌های جدید همدان باشیم، پتروشیمی ابن‌سینا و منطقه ویژه فناوری‌های برتر می‌تواند مشکلات اشتغال و دانش‌بنیان را برطرف کند، طرح کنارگذر غربی و دیگر پروژه‌ها همدان سال‌ها است معطل بودجه‌های ملی و استانی است و می‌بایست این پروژه‌های ناقص عملیاتی شود.

وی در ادامه گفت: یکی از گران‌ترین شهرهای کشور در بحث مسکن هستیم و انتظار می‌رود مشکلات مسکن و ساخت خانه‌ها تسریع و تسهیل شود.

در پایان نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به موضوعات مرتبط با زندانیان مطرح کرد: تعداد زندانیان در استان همدان موضوع جالبی نیست و می‌بایست مشکلات زندانیانی که به خاطر مبالغی ناچیز در این فضاها زندگی می‌کنند حل شود و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر