کد خبر: 130315
A

نماینده ولی فقیه در استان البرز: رژیم صهیونیستی به زودی محو می‌شود

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌ همدانی: رسیدگی عاجل به مطالبات صنفی برای جلوگیری از هر گونه اتفاقات بعدی از خواسته‌های ما از ریاست جمهور است. اتلاف زمان در رسیدگی به مشکلات صنفی و مطالبات کارمندان و معلمان سبب فضاسازی، ناراضی تراشی و شیطنت توسط عده ای می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز: رژیم صهیونیستی به زودی محو می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌ همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 26 فروردین کرج با اشاره به نزدیک شدن شب‌های قدر گفت: در این شب‌ها از خود و دیگران غافل نباشید و در خواستن از خداوند متعال بخیل نباشید.

حسینی همدانی افزود: اهل بیت(ع) برای احیای شب قدر بسیار تاکید دارند بنابراین روزه داران این شب‌ها را  به هیچ بهانه ای از جمله بیماری از  دست ندهند و اعمال مومنان در شب قدر پذیرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه روز قدس هم نزدیک است، ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی، اعلام کرد: خواب مستکبران به برکت مقاومت اسلامی و خون های ریخته شده مردانی مانند شهید سردار سلیمانی تعبیر نمی‌شود.به زودی جشن پیروزی مستضعفان برمستکبران عالم گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه ترفندها و دشمنی های رژیم صهیونیستی امروز دامن این رژیم را گرفته است، تصریح کرد: سیاست رژیم صهیونیستی با مقاومت جوانان فلسطینی با شکست مواجه شده است و وعده الهی در مورد این رژیم نزدیک است و به  زودی لکه  ننگین بشریت  نابود و محو می‌شود.

امام جمعه کرج گفت: روز قدس امسال روزی دیدنی و تماشایی است و به برکت مقاومت اسلامی و ملت مقاوم فلسطین، مستکبران عالم دچار عجر و ناتوانی شده‌اند.

حسینی همدانی در ادامه به اقدامات عربستان علیه ملت مظلوم یمن هم اشاره و اعلام کرد: اقدامات و تحرکات این کشور در این هشت سال گذشته جز بی آبرویی چیزی برای عربستان نداشته است و عربستان به دنبال تجزیه یمن برای حفظ نفوذ خود در این کشور است. مقاومت یمن به فضل پروردگار هوشیار است و در مقابل دشمنان این کشور از کیان خود دفاع می کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به مسائل روز کشور هم اشاره و خاطرنشان کرد: وعده رئیس جمهور مبنی بر انتشار اسامی بدهکاران بانکی در گام اول محقق شد. شفاف سازی اقدامی بسیار خوب و اثرگذار در جامعه است که باید به دیگر دستگاه‌های حاکمیتی تسری یابد. اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی اقدامی امیدآفرین و اعتمادساز و در جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های بعدی است.

امام جمعه کرج افزود: بدهکاران کلان بانکی به مردم و منابع عمومی ظلم کرده اند و این اقدامات سبب عدم اعتماد مردم شده است و مهم رفتار و برخورد با این تخلفات از سوی دستگاه قضایی است.

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگری گفت: رسیدگی عاجل به مطالبات صنفی برای جلوگیری از هر گونه اتفاقات بعدی از خواسته‌های ما از ریاست جمهور است. اتلاف زمان در رسیدگی به مشکلات صنفی و مطالبات کارمندان و معلمان سبب فضاسازی، ناراضی تراشی و شیطنت توسط عده ای می‌شود.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر