کد خبر: 130332
A
اختصاصی دیده‎‌بان ایران:

مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند صدور بخشنامه «ممنوعیت صحبت پرسنل با مدیران این سازمان در اماکن عمومی را تایید کرد»

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تایید بخشنامه این سازمان مبنی بر عدم صحبت پرسنل با مدیران و معاونین در اماکن عمومی، به سایت دیده‎‌بان ایران گفت: این بخشنامه یک دستورالعمل داخلی است.

مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند صدور بخشنامه «ممنوعیت صحبت پرسنل با مدیران این سازمان در اماکن عمومی را تایید کرد»

به گزارش سایت دیده بان ایران؛روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تایید بخشنامه این سازمان مبنی بر عدم صحبت پرسنل با مدیران و معاونین در اماکن عمومی، به خبر سایت دیده‎‌بان ایران گفت: این بخشنامه یک دستورالعمل داخلی است.

وی افزود: علت صدور چنین بخشنامه‌ای این بود که اخیراً فردی برای ارائه درخواست استخدام به سازمان آمده بود و در راهرو از مدیر سازمان در این رابطه سوال پرسیده بود که این کار او اصلاً درست نبود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این دستورالعمل را برای جلوگیری از وقوع چنین رفتاری ابلاغ کنیم.

مدیریت روابط عمومی خاطرنشان کرد: کسی‌که در راهرو از مدیران و معاونان سوال می‌پرسد به نوعی مزاحم این عزیزان می‌شود. این در حالی است که در دفتر مدیران همیشه به روی همه باز است و اگر پرسنل سوالی دارد می تواند به دفتر مدیر مربوطه مراجعه کند.

وی در ادامه اظهار کرد: معاونت سازمان طی بخشنامه‌ای دستور داد که هیچکدام از پرسنل حق سوال پرسیدن از مدیران را ندارند.

بیشتر بخوانید: حرف زدن پرسنل سازمان منطقه آزاد اروند با مدیرعامل، معاونان و مدیران در اماکن عمومی ممنوع شد+تصویر

گفتنی است بر اساس متن این بخشنامه که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد؛ صحبت کردن کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند درباره مسائل شخصی و اداری با مدیرعامل، معاونان و مدیران در اماکن عمومی ممنوع شده و اگر حرف بزنند طبق آیین نامه انضباطی با آنها برخورد خواهد شد.

 

منبع: سایت دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر