کد خبر: 130418
A

نیکزاد: آزادی اروپایی فرقی با دیکتاتوری ندارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آتش زدن قرآن در سوئد و توجیه آن با عنوان دموکراسی تاکید کرد که دموکراسی غربی فرقی با دیکتاتوری ندارد.

نیکزاد: آزادی اروپایی فرقی با دیکتاتوری ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: بار دیگر در کشور سوئد عده‌ای نابخرد به حریم مقدس قرآن توهین کردند، جالب است که برخی از دولتمردان آنها این توهین را با عنوان آزادی توجیه کردند. این چه منطقی است که انتقاد از هولوکاست را برنمی‌تابند اما توهین به قرآن را دموکراسی تلقی می‌کنند. به اختیار حجاب داشتن را منع می‌کنند و با شعار آزادی از تروریست‌ها حمایت می‌کنند. این منطق پوسیده است.

نماینده محلات در ادامه اظهار کرد: آئین‌نامه‌ای که برای اجرای رتبه بندی معلمان نوشته شده اهداف مجلس را محقق نمی‌کند. از وزیر آموزش و پرورش انتظار می‌رود در این زمینه تجدید نظر کند.

علی نیکزاد که اداره جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر سلیمی بیان کرد: این نوع آزادی نوعی اروپایی و غربی است که آزادی آنها جز دیکتاتوری معنایی ندارد. از دموکراسی اروپایی و غربی جز این نیز انتظار نمی‌رود. آزادی آنها فرقی با دیکتاتوری ندارد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر