کد خبر: 130428
A

تذکر یک نماینده مجلس نسبت به تجاوز روسیه به اوکراین/ توسلی: کشتار مردم عادی اوکراین را محکوم می‌کنیم/ دولت روسیه راه دیگری را در پیش بگیرد

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس با انتقاد از قیمت بالا و کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: مخالفت با مصوبه واردات خودرو نشان داد که دست‌های پنهان مافیا در این حوزه قابل کتمان نیست.

تذکر یک نماینده مجلس نسبت به تجاوز روسیه به اوکراین/ توسلی: کشتار مردم عادی اوکراین را محکوم می‌کنیم/ دولت روسیه راه دیگری را در پیش بگیرد

به گزارش دیده بان ایران؛ فتح‌الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان‌دستور با اشاره به برخی مشکلات روز کشور گفت: انتظار می‌رود امسال در سایه تلاش‌های دولتمردان از دردها و مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشتی کاسته شود.

وی ادامه داد: تلاش‌های دولت محترم مشهود و در بسیاری از حوزه‌ها قابل تقدیر است اما حقیقت این است که هر روز با گرانی قیمت‌ها و نابسامانی بازار مواجه هستیم.

وی ادامه داد:‌افزایش بی‌وقفه قیمت خودرو در کنار کاهش کیفیت آن قابل قبول نیست و مخالفت با واردات خودرو، نشان می‌دهد دست‌های پنهان مافیا در این حوزه قابل کتمان نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس ادامه داد:‌ در حالی که دولت محترم قول داده بود برنامه جبران حذف ارز ترجیحی را به مجلس ارائه دهد اما تا کنون این کار را نکرده و لذا تأثیر آن را بر قیمت‌ها شاهد هستیم.

توسلی در ادامه به کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی در بسیاری از مناطق کشور اشاره کرد و گفت:‌این وضعیت کشاورزان را نگران و سرگردان کرده و به نظر می‌رسد دولت محترم برنامه‌ای برای جبران این مشکلات ندارد و کشاورزان سرگردان شده‌اند.

وی افزود:‌ از دولت می‌خواهیم برنامه جامع خود را برای حمایت‌های مالی و بانکی و جبران خسارت محصولات کشاورزی اعلام و اجرا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بحران اخیر اوکراین اظهار داشت:‌توسعه‌طلبی ناتو زمینه ناامنی را در منطقه فراهم کرده و این رفتار توسعه‌طلبانه با مقاومت کشورهای منطقه مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد:لازم است دولت روسیه در مقابله با راهبردهای غرب به جای کشتار مردم اوکراین راهبرد دیگری را در پیش گیرد، همانطور که جنایات ائتلاف غربی در یمن، بحرین، عراق و سوریه را محکوم می‌کنیم کشتار مردم عادی اوکراین را نیز محکوم می‌کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر