کد خبر: 130435
A

نیک بین: دستگاه‌های امنیتی تنها به اتباع خارجی که ورود آنها به کشور ضرورت دارد اجازه ورود بدهند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی گفت: امروز جریان وهابیت در جای جای کشورهای اسلامی با دلارهای انگلیسی و سعودی، علیه شیعه و سنی نقشه می‌کشد.

نیک بین: دستگاه‌های امنیتی تنها به اتباع خارجی که ورود آنها به کشور ضرورت دارد اجازه ورود بدهند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی و با اشاره به عوامل پشت صحنه این قبیل اتفاقات، اظهار داشت:‌ جریان تکفیری در سراسر دنیا به دنبال مقابله با اصل اسلام است و در همین پازل، سنی وهابی و شیعه انگلیسی هر دو تیغه یک قیچی هستند که می‌خواهند ریشه اسلام را بزنند.

وی افزود: این شجره خبیثه توسط انگلیسی‌ها بنا نهاده شده و هدفش مبارزه با اصل اسلام است و امروز هم جریان وهابیت در جای جای کشورهای اسلامی با دلارهای انگلیسی و سعودی، علیه شیعه و سنی نقشه می‌کشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهادت این دو روحانی جهادگر نیز در راستای همان نقشه و در امتداد دشمنی‌های جریان تکفیری با اصل اسلام است که ریشه آن را می‌توان در نقشه‌های انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی جست‌وجو کرد.

حجت‌الاسلام نیک‌بین تأکید کرد:‌ این جنایات نه تنها باعث تضعیف اسلام و انقلاب اسلامی نمی‌شود بلکه باعث تقویت و استحکام و بنای با عظمت خواهد شد.

وی گفت:‌ قاتلانی هم که به طور مستقیم اقدام به چنین جنایاتی می‌کنند، سربازان  دستگاه‌های جاسوسی دشمن هستند و همانطور که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیش از این داعش و دیگر گروه‌های تکفیری را در عراق و سوریه راه‌ انداختند، حالا به دنبال تقویت این جریانات در شرق کشور ما هستند، اما همانطور که در عراق و سوریه با تدابیر شهید حاج‌ قاسم سلیمانی و رزمندگان نیروی قدس نقشه‌های آنها خنثی شد، بعد از این هم راه به جایی نخواهند برد.

* دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در حد ضرورت، اجازه ورود اتباع خارجی را بدهند

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس، همچنین با تأکید بر ضرورت ساماندهی و کنترل مرزهای کشور به ویژه در مناطق شرقی، تصریح کرد: ما مخالف ورود و خروج اتباع و مهاجرین از کشورهای همسایه نیستیم، اما قطعاً موافق این هم نیستیم که هر کسی با هر نوع افکار و عقایدی و بدون بررسی و مجوز وارد کشور شود.

نیک‌بین تأکید کرد: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک باید با جدیت به این مسأله ورود کنند و تنها به افرادی که ورود آنها ضرورت دارد و دارای مجوز هستند، اجازه ورود بدهند تا زمینه‌های ناامنی فراهم نشود و نقشه‌های دشمن برای اختلاف‌افکنی میان دو ملت برادر ایران و افغانستان نیز راه به جایی نبرد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر