کد خبر: 130444
A

صفایی، نماینده مجلس: جلوی پروژه پتروشیمی میانکاله باید گرفته شود/ مخالفت دولت با احداث پروژه میانکاله جدی نیست، اگر جدی بود دیگر کسی جرات نمی کرد از احداث حرف بزند

نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی از مسئولین در قوه مجریه مخالفت خود را پیرو احداث پتروشیمی میانکاله اعلام کرده‌اند که باید گفت این مخالفت ها همراه با اراده لازم نبوده است لذا اگر اراده‌ای پشت مخالفت‌ها باشد دیگر فردی جرات به این اقدام نخواهد کرد.

صفایی، نماینده مجلس: جلوی پروژه پتروشیمی میانکاله باید گرفته شود/ مخالفت دولت با احداث پروژه میانکاله جدی نیست، اگر جدی بود دیگر کسی جرات نمی کرد از احداث حرف بزند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد صفایی با اشاره به موضوع احداث پتروشیمی در میانکاله ، بیان داشت: مازندران استعداد کشاورزی بالایی دارد از این رو احداث پتروشیمی میانکاله که مشکلات زیست محیطی زیادی را ایجاد می‌کند، حتماً محل اشکال است.

وی بیان داشت: متاسفانه در این موضوع دستگاه‌های کوتاهی می‌کنند که باید از رویکرد خود صرف‌نظر کنند.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه حتماً باید از احداث پتروشیمی میانکاله پیشگیری شود، تاکید کرد: اصلا ما در مازندران باید به سمت صنایعی حرکت کنیم که به شرایط زیست محیطی آن منطقه آسیب وارد نکند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه استان مازندران استعداد زیادی در بخش کشاورزی دارد، گفت: در این منطقه از پرورش آبزیان گرفته تا فعالیت در زنبورداریف کشاورزی، گلخانه، باغات و مرغداری صورت می‌پذیرد و می‌توان  در این استان فعالیت‌های زیادی در موضوعات کشاورزی انجام داد بنابراین حیف است که ما این منطقه بکر را بر خلاف آمایش سرزمین دچار مشکلات زیست‌محیطی کنیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: برخی از مسئولین در قوه مجریه مخالفت خود را پیرو احداث پتروشیمی میانکاله اعلام کرده‌اند که باید گفت این مخالفت ها همراه با اراده لازم نبوده است لذا اگر  اراده‌ای پشت مخالفت‌ها باشد دیگر فردی جرات به این اقدام نخواهد کرد.

صفایی بیان داشت: متاسفانه مخالفت‌ها همراه با اراده لازم نیست. لذا اگر یک مدیرعالیه ای دستور دهد دیگر نباید مخالف آن عمل شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر