کد خبر: 13045
A

پزشکیان: خداوکیلی قرار نیست کاندیدا شوم/ وقتی تایید رهبری روی سر روحانی است چرا ردصلاحیت شود؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شایعات درباره تشکیل ستادهای انتخاباتی اش برای ریاست جمهوری اش را قویا تکذیب کرد و درباره موضوع ردصلاحیت روحانی گفت که اینها شایعاتی است که برای از صحنه به دربردن او ساخته شده است.

پزشکیان: خداوکیلی قرار نیست کاندیدا شوم/ وقتی تایید رهبری روی سر روحانی است چرا ردصلاحیت شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود پزشکیان درباره موضوع نامزد پوششی در کنار روحانی گفت: من اطلاعی ندارم و به نظر حرف تازه ای می آید. چرا باید رئیس جمهوری وقتی دوره اش تمام می شود بگویند، رد صلاحیت است؟ خودمان حرفی می زنیم تا در دهان بقیه بیفتد؟

وی ادامه داد: اگر قرار است آقای روحانی ردصلاحیت شود، همین الان او را محاکمه کنید ااما اگر هنوز می تواند رئیس جمهور باشد و تایید رهبری روی سر اوست، چراباید در آخر دوره ردصلاحیت شود؟

نایب رئیس مجلس درباره چرایی بیان این احتمال در فضای سیاسی اظهار کرد: شاید جو سیاسی است که برای از صحنه به در بردن آقای روحانی درست کرده اند.

پزشکیان درباره شایعاتی که درباره تشکیل ستادهای انتخاباتی اش مطرح می شود، نیز اظهار کرد: من نه از ستاد خبر دارم و نه خداوکیلی قرار است کاندیدا شوم.

وی ادامه داد:‌ اولا ستاد یا چیزی با این کارکرد اصلا درست نشده و دوما اینکه من به  فکر اینکه بخواهم کاندیدا شوم نیستم. البته عده ای می آیند و از ن درخواست می کنند اما اینکه من بخواهم ستادتشکیل دهم، چنین چیزی وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز درباره برنامه شخصی اش برای کاندیداتوری تصریح کرد: من هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفته ام اما در آینده و بسته به شرایط روزگار ممکن است آدم تصمیمی بگیرد اما اکنون به هیچ وجه در این فکر نیستم.خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر