کد خبر: 130589
A
رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم:

رئیسی با اشاره به بدهی های دولت قبل گفت: بهبود شرایط امروز شبیه «معجزه» است/ رئیسی گفت به مردم بگویید آینده ایران درخشان است

رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم از دیدارش با رئیسی گفته و می گوید: ابراهیم رئیسی از مدعوین خواستند که به مردم و دوستان خبر دهند که آینده ایران درخشان تر از گذشته خواهد بود.

رئیسی با اشاره به بدهی های دولت قبل گفت: بهبود شرایط امروز شبیه «معجزه» است/ رئیسی گفت به مردم بگویید آینده ایران درخشان است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به دیدار صاحب نظران حوزه علمیه با رئیسی گفت: دولت جدید از شروع کار با نخبگان و دلسوزان کشور به صورت مستمر در حال مشورت و برگزاری جلسات است و این جلسه هم مشورت و هم انتقال مشکلات جامعه و مردم به رئیس دولت بود.

وی افزود: این مراسم یک افطاری صرف نبود بلکه جلسه دوساعتی برای انتقال دغدغه های اندیشمندان حوزوی و مشکلات جامعه بود، در این جلسه دغدغه های فراوانی از سوی مدعوین مطرح شد که مهم ترین آن ها مشکلات معیشتی مردم، اشتغال، مسکن، گرانی و تورم افسارگسیخته بود، همچنین طرح هایی برای حل معضلات ارائه شد.

برنامه های آیت الله رئیسی نوید آینده ای روشن را می دهد

استاد حوزه علمیه امید و راه حل های ابراهیم رئیسی را دلیلی بر مثبت بودن برنامه های آینده دولت برشمرد و اظهار داشت: دولت برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای حل مشکلات جامعه دارد که نوید از آینده ای روشن برای جامعه و ملت ایران می دهد، اما متاسفانه عده ای یأس و ناامیدی را در جامعه پمپاژ می کنند. رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به بدهی های دولت قبل ابراز کرد: حجت الاسلام رئیسی با اشاره به بدهی های دولت قبل، وضعیت موجود و بهبود شرایط گذشته را معجزه برشمرد که در حال حاضر کشور ارز کافی دارد و بدون عقب ماندگی حقوق کارکنان را پرداخت می کند.

وی همت و فعالیت جهادی و خستگی ناپذیر دولت را ستودنی برشمرد و گفت: ابراهیم رئیسی از مدعوین خواستند که به مردم و دوستان خبر دهند که آینده ایران درخشان تر از گذشته خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر