کد خبر: 130669
A
دیده بان ایران:

وقتی حسین شریعتمداری هشتگ #سیسمونی_گیت را نمی بیند/ کیهان: زنانه مردانه کردن پارک ها به معنای امتیازدهی ویژه به بانوان است

از صبح روزگذشته شبکه های اجتماعی همزمان با انتشار تصاویری از بازگشت خانواده قالیباف از ترکیه و خرید سیسمونی توسط آنها بسیاری از کاربران و سیاسیون و تحلیلگران کشور به این موضوع واکنش نشان دادند.

وقتی حسین شریعتمداری هشتگ #سیسمونی_گیت را نمی بیند/ کیهان: زنانه مردانه کردن پارک ها به معنای امتیازدهی ویژه به بانوان است

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در ستون #پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی خود که همه روزه توییت های پرلایک توییتر را بازتاب می دهد. در شماره امروز خود به هشتگ #سیسمونی_گیت و ماجرای خرید سیسمونی توسط همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس انقلابی یازدهم هیچ واکنشی نشان نداد و در عوض طبق معمول به توییت های انتقادی از دولت قبل واظهارات بدون سند و اعتبار دولتمردان امروز پرداخت.

گفتنی است از صبح روزگذشته شبکه های اجتماعی همزمان با انتشار تصاویری از بازگشت خانواده قالیباف از ترکیه و خرید سیسمونی توسط آنها بسیاری از کاربران و سیاسیون و تحلیلگران کشور به این موضوع واکنش نشان دادند.

همچنین یکی از توییت های منتخب این روزنامه که آنرا بازتاب داده این است که "اینکه مکانی اختصاصی برای بانوان ساخته بشه به معنی ‎تفکیک جنسیتی نیست؛به معنای امتیازدهی ویژه به بانوان است."

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر