کد خبر: 130817
A
در گفت وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد:

محمد غرضی: مردم حق دارند از دست «قالیباف» عصبانی باشند و بگویند پول خرید سیسمونی را از کجا آورده ای؟/ احتمال اینکه قالیباف در انتخابات دور بعد «ردصلاحیت» شود بسیار است

وزیر نفت دولت میر حسین موسوی ضمن اشاره به سفر اخیرا خانواده قالیباف به ترکیه به دیده‌بان ایران گفت: اگر به جای آقای قالیباف بودم همان روزی که این خبر منتشر شد، عکس‌العمل نشان می‌دادم؛ نه اینکه پای شورای نگهبان به ماجرا باز شود چون احتمال اینکه آقای قالیباف در انتخابات دور بعد ردصلاحیت شود بسیار است.

محمد غرضی: مردم حق دارند از دست «قالیباف» عصبانی باشند و بگویند پول خرید سیسمونی را از کجا آورده ای؟/ احتمال اینکه قالیباف در انتخابات دور بعد «ردصلاحیت» شود بسیار است

سیدمحمدغرضی، وزیر پیشین نفت در واکنش به سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: به حمدلله جریان اجتماعی حال حاضر کشور نسبت به آن جریان اجتماعی‌ای که ما در آن وجود داشتیم خیلی قوی تر و منظم تر موضوعات را  دنبال می‌کند.

 

غرضی در ادامه افزود: خداراشاکرم که این جریان اجتماعی به این قدرت رسیده و خیلی از اتفاقات را دنبال می‌کند؛ مردم ریز جزئیات مسئولان را دنبال می کنند و به تفاوت در عمل و گفتار آن‌ها توجه می‌کنند این نشانه استقلال جامعه ماست. 

 

وزیر پیشین نفت با حمایت از انتقادات مردم نسبت به سفر خانواده قالیباف اظهار کرد: بنده به مردم حق می دهم که از قالیباف عصبی باشند و از او بپرسند که پول ترکیه رفتن و خریدن سیسمونی خارجی را از کجا آورده‌ای؟!

 

غرضی با تاکید بر این نکته که هیچکسی توان زیرسوال بردن انقلاب را ندارد، خاظرنشان کرد: هیچکس توان اینکه آرمان های انقلاب زیر سوال ببرد را ندارد! آرمان های انقلاب سر جای خودش است و هیچکس نمی‌تواند یک درصد هم از ارزش های آن کم کند.

 

او افزود: آرمان انقلاب مدافع دارد و مدافع آن هم مردم است. این قدرت انقلاب است که کسایی که حرف و عملشان با هم یکی نیست را رسوا کند.

 

این فعال سیاسی اظهار کرد: اگر به جای آقای قالیباف بودم همان روزی که این خبر منتشر شد، عکس‌العمل نشان می‌دادم؛ نه اینکه پای شورای نگهبان به ماجرا باز شود چون احتمال اینکه آقای قالیباف در انتخابات دور بعد ردصلاحیت شود بسیار است.

 

وی در پایان در رابطه با علت ردصلاحیتی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به بنده اعلام کردند که چون سنت بالاست، ردصلاحیت شده‌ای اما جالب اینجاست این قانون برای نمایندگی مجلس است نه ریاست جمهوری! به همین دلیل شورای نگهبان این دو را با هم اشتباه گرفته بود و بنده را ردصلاحیت کردند!

منبع:دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر