کد خبر: 130880
A

سیدمحمد حسینی: یکی دو نفر از نمایندگان مجلس حرمت نگه نمی دارند

معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: انتظار دولت از نمایندگان عزیز این است که به جای طرح در رسانه‌ها در فضایی خیرخواهانه، مشکلات و ایرادات مطرح شود تا وزرا هم در حدود موازین قانونی و امکانات کشور به رفع کمبودها بپردازند، غالب نمایندگان با این نظر همراه هستند، اما به هرحال یکی دو نفر حتی حاضر به نشست برای حل و فصل مسائل فی مابین نیستند و در مواردی با بکارگیری تعابیر و الفاظ نامناسب، حیثیت و حرمت مدیران را نادیده می‌گیرند.

سیدمحمد حسینی: یکی دو نفر از نمایندگان مجلس حرمت نگه نمی دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی دولت سیزدهم با اشاره به حرف و حدیث ها درباره استیضاح برخی از وزرای کابینه ابراهیم رئیسی گفت: وزرا با تمام توان مشغول انجام وظایف هستند و تاکنون در دولت بحثی در خصوص تغییرات، مطرح نشده است. البته ارزیابی عملکرد در دولت انجام می‌شود، تا ضعف ها برطرف شود. در مورد استیضاح هم در رسانه‌ها و فضای مجازی از ماههای شروع به کار دولت، بارها مصادیقی مطرح شده، ولی تاکنون هیچ استیضاحی رسما توسط هیات رئیسه مجلس اعلام وصول نشده است و روال طبیعی این است که اگر وزیری با کارت زردهای متعدد مواجه شد، آن موقع در باره انجام استیضاح یا عدم آن بحث و بررسی شود که هنوز این روند طی نشده است. البته تعداد سوالات نسبتا قابل توجه است، ولی ۶ سوالی که تاکنون در مجلس مطرح شده، با توضیح وزرا (دکتر عین‌اللهی، عبدالملکی و فاطمی امین)، نماینده سوال کننده قانع شده و موضوع به رای گذاشته نشده است.

 

انتظار دولت از نمایندگان عزیز این است که به جای طرح در رسانه‌ها در فضایی خیرخواهانه، مشکلات و ایرادات مطرح شود تا وزرا هم در حدود موازین قانونی و امکانات کشور به رفع کمبودها بپردازند، غالب نمایندگان با این نظر همراه هستند، اما به هرحال یکی دو نفر حتی حاضر به نشست برای حل و فصل مسائل فی مابین نیستند و در مواردی با بکارگیری تعابیر و الفاظ نامناسب، حیثیت و حرمت مدیران را نادیده می‌گیرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر