کد خبر: 130909
A
دیده‌بان ایران گزارش می دهد:

خبر عجیب رسانه وابسته به بسیج: وعده «رفع حصر» را روحانی داد؛ رئیسی اجرا کرد!/ همه چیز درباره برداشتن یک درب آهنی

رسانه نزدیک به جریان انقلابی مدعی شده است که: در حالی که حامیان دولت حسن روحانی در تمام 8 سال عمر دولت بنفش خواستار رفع حصر و برداشتن محدودیت های سران فتنه بودند، اما در نهایت این امر در دولت سید ابراهیم رئیسی و با تصمیم شورای عالی امنیت ملی گرفته شد.

خبر عجیب رسانه وابسته به بسیج: وعده «رفع حصر» را روحانی داد؛ رئیسی اجرا کرد!/ همه چیز درباره برداشتن یک درب آهنی

به گزارش دیده بان ایران؛ یک رسانه وابسته به بسیج با اشاره به خبری که درباره حصر «میرحسین موسوی» در رسانه های نزدیک به حاکمیت انتشار یافت با درج گزارشی تحت عنوان "تحقق یکی دیگر از وعده های روحانی در دولت رئیسی/ برداشتن برخی محدودیت‌های یکی از سران فتنه" نوشت:

در حالی که حامیان دولت حسن روحانی در تمام 8 سال عمر دولت بنفش خواستار رفع حصر و برداشتن محدودیت های سران فتنه بودند، اما در نهایت این امر در دولت سید ابراهیم رئیسی و با تصمیم شورای عالی امنیت ملی گرفته شد.

روحانی که در جریان شعارهای انتخاباتی خود برای جلب رای جریان اصلاح طلب، وعده رفع حصر از سران فتنه را داده بود در تمام دوران مسئولیت خود از زیر بار وعده ای که داده بود شانه خالی کرد و هیچ گاه نسبت به این مسئله به حامیان خود توضیح نداد. همین امر باعث شد که جریان اصلاح طلب نسبت به دولت روحانی دچار سرخوردگی شده و از تحقق سایر وعده های وی نیز ناامید شوند به طوری که بسیاری از بزرگان اردوگاه اصلاحات بر این باور بودند که عدم تحقق وعده های روحانی باعثت تضعیف پایگاه اجتماعی وی شد.

این رسانه در ادامه گزارش عجیب خودش نوشت: صبح امروز در پی انتشار اخباری مبنی بر رفع برخی محدودیت ها یکی از سران فتنه اعلام شد، 2 دربی که از ابتدای موضوع حصر میرحسین موسوی در بن بست اختر برای حفاظت از وی و نیز بازدارندگی برای اعمال فتنه گران تعبیه شده بود با تصمیم شورای عالی امنیت ملی برداشته شد. در ماه های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه این افراد در فتنه‌ی ۸۸، محدودیت ها به حداقل رسیده بوده است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که قربان بهزادیان نژاد در گفت وگوی خود با دیده بان ایران ضمن تکذیب این خبر گفت: نیروهای امنیتی به خاطر همسایه ها درب آهنی کوچه اختر را برداشته اند و هیچ تغییری در وضعیت محصورین کوچه اختر ایجاد نشده است.

همچنین حسین کروبی هم ضمن اشاره به همین موضوع به دیده بان ایران گفت: کوچه اختر از حصر خارج شده نه مهندس موسوی!

همه این اتفاقات در حالی امروز رخ داده که برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی ضمن مشکوک خواندن انتشار این خبر مدعی شده اند که این خبر بی اهمیت درحالی منتشر شده است که به نظر می رسد اصولگرایان می خواهند ماجرای سیسمونی گیت را به حاشیه ببرند.

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر