کد خبر: 130910
A

حسین نورانی نژاد: اتفاق خاصی در حصر رخ نداده است/ محدودیت ها همچنان باقی است

بح امروز به نقل از خبرگزاری میزان و مدیرمسوول این خبرگزاری وابسته به قوه قضاییه، خبری منتشر شد مبنی بر برداشته شدن موانع کوچه اختر، محل زندگی و حصر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد. این خبر با واکنش فعالان سیاسی مواجه شد و اکثر این افراد تاکید کردند که برداشتن چند میله در این کوچه به معنی رفع حصر نیست و هنوز اتفاق خاصی در این باب رخ نداده است.

حسین نورانی نژاد: اتفاق خاصی در حصر رخ نداده است/ محدودیت ها همچنان باقی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صبح امروز به نقل از خبرگزاری میزان و مدیرمسوول این خبرگزاری وابسته به قوه قضاییه، خبری منتشر شد مبنی بر برداشته شدن موانع کوچه اختر، محل زندگی و حصر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد. 

این خبر با واکنش فعالان سیاسی مواجه شد و اکثر این افراد تاکید کردند که برداشتن چند میله در این کوچه به معنی رفع حصر نیست و هنوز اتفاق خاصی در این باب رخ نداده است. 

در همین رابطه حسین نورانی نژاد معاون سیاسی دبیرکل حزب اتحاد ملت به امتداد گفت: درب کار گذاشته شده در سر کوچه ای را برداشته‌اند که در آن دیگرانی هم تردد دارند، ولی بساط نگهبانی و محدودیت برای آقای موسوی و خانم رهنورد باقی است.

 به تعبیر برخی فعالان مجازی، فعلا از کوچه اختر رفع حصر شده است. این حصر به این ترتیبی که صورت گرفت، مورد نقد قانونی و اخلاقی و سیاسی بوده و طولانی شدنش صرفا بر ابعاد این نقدها افزوده و حلش را سخت‌تر کرده است. لذا هر چه زودتر به این وضعیت خاتمه داده شود، بهتر است.

به اتفاق رخ داده امروز می‌توان به چشم مقدمه‌ای برای گام‌های عملی در رفع حصر نگاه کرد ولی تا گام خاصی برای رفع محدودیت از خود محصورین برداشته نشود، نمی‌توان چیزی گفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر