کد خبر: 130980
A

وزیرکشور: محدودیت تردد برای عید فطر پیش‌بینی نشده است

سردار وحیدی گفت: محدودیت تردد برای تعطیلات عید فطر پیش‌بینی نشده، اما رعایت پروتکل‌ها اعم از ماسک و تزریق سه دز واکسن الزامی است، عید فطر در مکان‌هایی که اجتماع وجود دارد توصیه می‌شود که در مکان‌های بدون سقف باشد.

وزیرکشور: محدودیت تردد برای عید فطر پیش‌بینی نشده است

به گزارش دیده بان ایران، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا و در جمع خبرنگاران، گفت: در این جلسه یک بررسی راجع به وضعیت کرونا داشتیم که اکنون به شکر خدا در وضعیت خوبی هستیم و نباید باعث عادی‌انگاری شود، به همین دلیل در مراسمات آتی مانند راهپیمایی روز قدس امیدواریم گشایش‌هایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر، بررسی وضعیت جهانی کرونا بود که خدا رو شکر مشکلی در این زمینه هم وجود نداشت، همچنین درباره اصناف هم بحث شد که تصمیم ما این بود که عزیزان اصناف «کیوآر کد» را رعایت کنند و کار به تذکر دادن نرسد.

وزیر کشور تصریح کرد: بازگشایی مدارس نیز چند روزی است که آغاز شروع شده و این وزارتخانه هم تا اینجای کار مشکلی ندارد و گزارشی هم مبنی بر بروز مشکلات در این باره وجود ندارد.

وحیدی بیان کرد: محدودیت تردد برای تعطیلات عید فطر پیش‌بینی نشده، اما رعایت پروتکل‌ها اعم از ماسک و تزریق سه دز واکسن الزامی است، عید فطر در مکان‌هایی که اجتماع وجود دارد توصیه می‌شود که در مکان‌های بدون سقف باشد.

وی همچنین درباره اقدامات کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: جلسات این کار گروه به صورت مرتب در موضوعات مختلف برگزار می‌شود، اما به دلیل اینکه نیاز به توضیحات مفصلی دارد، باید در وقت دیگری به آن بپردازیم.

وزیر کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا با توجه به شایعات مطرح شده در فضای مجازی امکان تغییر استانداران وجود دارد؟ گفت: در چند روز گذشته متأسفانه برخی از افراد و جریانات، لیستی از استانداران را در فضای مجازی منتشر کردند که مبنی بر آن قرار بود استانداران تغییر پیدا کنند، در صورتی که این مسئله صحت ندارد، استانداران در حل مشکلات کشور شب و روز ندارند.

وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: همه استانداران پر قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و اینکه برخی این مسائل را در فضای مجازی مطرح می‌کنند، باید بدانند که این کار به هیچ عنوان به پیشبرد اهداف دولت کمک نمی‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر