کد خبر: 130989
A

تحلیل جالب سایت وابسته به زاکانی: دیگر کسی «مهدی کروبی» را دوست ندارد

یک سایت تحلیلی وابسته به «علیرضا زاکانی» به خبری که روز گذشته رسانه های امنیتی درباره حصر مهندس میرحسین موسوی منتشر شد واکنش نشان داد و نوشت میرحسین موسوی هم احتمالاً به سرنوشت مهدی کروبی دچار خواهد شد.

تحلیل جالب سایت وابسته به زاکانی: دیگر کسی «مهدی کروبی» را دوست ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ یک سایت تحلیلی وابسته به «علیرضا زاکانی» با اشاره به خبری که روز گذشته رسانه های امنیتی درباره حصر مهندس میرحسین موسوی منتشر شد با انتشار گزارشی تحت عنوان "موسوی هم به سرنوشت کروبی دچار خواهد شد." نوشت:

این روزها سرنوشت کروبی درس عبرتی برای موسوی است، کروبی برخلاف انتظارش پس از عادی‌سازی سیاسی به‌هیچ‌عنوان مورد استقبال حلقه امنیتی و تندرو اصلاحات قرار نگرفت! کروبی اگرچه به‌صورت آزادانه در محافل سیاسی اصلاح‌طلبان حاضرشده و حتی سخنرانی می‌کند؛ اما تعداد افراد حاضر در جلسات او به تعداد انگشتان دو دست نیز نمی‌رسد و حتی سخنان او در رسانه‌های اصلاح‌طلب بازتاب ندارد!

کار به‌جایی رسیده است که اعضای حزب اعتماد ملی یکی پس از دیگری از او اعلام برائت می‌کنند؛ و به عبارتی او را بایکوت کرده‌اند. اصلاح‌طلبان تندرو معتقدند که کروبی توسط برخی اعضای شاخص حزب کارگزاران مدیریت‌شده و ازدست‌رفته است. معنای این جمله آن است که شیخ فتنه دیگر ارزش سیاسی برای معارضه با نظام نداشته و فاقد کارکرد لازم است. مثل روز روشن است که اگر موسوی از قیمومیت اعضای باقی‌مانده از گروهک غیرقانونی مشارکت و سازمان مجاهدین درنیاید؛ همین بلا بر سر او نیز نازل می‌شود. تجربه به ما می‌گوید موسوی به دلایل ویژگی‌های روانی وشخصیتی خاص حاضر نیست زیر پرچم این افراد رفته و به‌زودی مثل کروبی تاریخ‌مصرفش تمام خواهد شد. 

گفتنی است روزگذشته رسانه های اصولگرا درحالی از رفع حصر مهندس موسوی نوشتند که این ادعا در گفت وگوی حسین کروبی و قربان بهزدایان نژاد با دیده بان ایران تکذیب شد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر