کد خبر: 130998
A

ادعای جالب رسانه اصولگرا: حصار کوچه اختر برداشته شد چون موسوی دیگر توانایی طرح‌ریزی و اجرای آشوب و اغتشاش را ندارد

روزنامه اصولگرای جوان با انتشار مطلبی ضمن اشاره به برداشتن حصار کوچه اختر و ضمن یادآوری حوادث سال 88 با تکرار ادعای های اثبانت نشده مدعی شد: موسوی پس از انزوای خودخواسته ۲۰ ساله، خیلی زود خودش را معرفی کرد و شناساند که نخست‌وزیر امام نیست.

ادعای جالب رسانه اصولگرا: حصار کوچه اختر برداشته شد چون موسوی دیگر توانایی طرح‌ریزی و اجرای آشوب و اغتشاش را ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه اصولگرای جوان با انتشار مطلبی ضمن اشاره به برداشتن حصار کوچه اختر و ضمن یادآوری حوادث سال 88 با تکرار ادعای های اثبانت نشده مدعی شد: 

موسوی پس از انزوای خودخواسته ۲۰ ساله، خیلی زود خودش را معرفی کرد و شناساند که نخست‌وزیر امام نیست، بلکه رئیس‌جمهور فتنه است. هشت ماه آشوب، برهم زدن امنیت عمومی، توهین به مقدسات دینی و تعرض به جان و مال مردم فقط صورت ظاهری فتنه‌ای بود که موسوی و همکارانش رقم زدند، در باطن جری کردن دشمنان، افزایش تحریم‌ها علیه مردم ایران و دوقطبی کردن و دو پاره کردن جامعه بود. با این حال، هیچ برخورد قضایی و انتظامی با میرحسین موسوی نشد و حتی پس از واقعه عاشورای ۸۸، حمله به مردم عزادار، توهین به مقدسات و آتش زدن پرچم امام حسین علیه السلام و خداجو نامیده شدن آشوبگران از سوی موسوی، همچنان هیچ برخوردی با او نشد.

این روزناهم اما در پایان گزارش خودش می نویسد:

برداشته شدن حصار ورودی درب کوچه اختر به این دلیل است که به نظر می‌رسد او (مهندس موسوی) دیگر توانایی طرح‌ریزی و اجرای آشوب و اغتشاش را ندارد و به احترام به امنیت مردم تن داده است و می‌تواند کم کم از حصر خارج شود. گرچه در هر حال مطالبه محاکمه او به دلیل اقداماتش در سال ۸۸ و ۸۹ پابرجاست.

این ادعای روزنامه نزدیک به سپاه درحالی مطرح می شود که میرحسین موسوی طی 12 سال گذشته بارها اعلام کرده که خواستار برگزاری دادگاه برای حوادث سال 88 است.


 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر