کد خبر: 131016
A

سردار کوثری: حالا که توانسته ایم «کرونا» را کنترل کنیم، مراسم روز قدس باید باشکوه برگزار شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور خود در مراسم روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین، به دنیا نشان می‌دهند که تا ساقط کردن رژیم نا مشروع صهیونیسیتی در صحنه خواهند بود.

سردار کوثری: حالا که توانسته ایم «کرونا» را کنترل کنیم، مراسم روز قدس باید باشکوه برگزار شود

به گزارش دیده بان ایران، اسماعیل کوثری با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی «قدس» خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ماه رمضان سال  ۱۳۵۸شمسی طی اقدامی بسیار بجا و شایسته از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی درخواست کردند تا برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. ایشان از مسلمانان جهان دعوت کردند تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز «قدس» انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند.

وی به برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس طی سال‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: به لطف خدا مراسم روز جهانی قدس بجز دو سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌هایی و به صورت موتوری برگزار شد، در ایران و کشورهای مختلف جهان هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: به امید خدا با توجه به اینکه امسال توانسته‌ایم بر کرونا مسلط شویم و تا حد بسیاری شیوع آن کنترل کنیم، مردم حضور پر رنگی در مراسم روز جهانی قدس امسال خواهند داشت.

کوثری با محکوم کردن اقدام برخی کشورهای منطقه در برقراری روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی گفت: حضور مردم در مراسم روز قدس نشان‌دهنده مخالفت آنها با اقدام برخی کشورهای مرتجع منطقه در برقراری روابط سیاسی با رژیم منحوس صهیونیستی است. مردم با حضور پرشور خود در مراسم روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین، به دنیا نشان می‌دهند که تا ساقط کردن رژیم نا مشروع صهیونیسیتی در صحنه خواهند بود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر