کد خبر: 131071
A

عضو کمیسیون طرح صیانت: جنجال پیش آمده بر سر سفر خانواده قالیباف، این پیام را می‌دهد که مجلس باید روی طرح صیانت مصر باشد / فضای مجازی در این ماجرا نقش اول را داشت / کمیسیون را آزاد بگذارید تا کارش را انجام دهد

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، با اشاره به حمایت جدی دولت مجموعه ابراهیم رییسی از طرح صیانت و لزوم تغییر رویه آقای قالیباف و هیات رییسه مجلس در خصوص طرح صیانت گفت: ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه نشان داد که در فضای مجازی باید نظارت بیشتری صورت گیرد چنانکه دولت روی این اجرای طرح صیانت اصرار داشت مجلس هم باید باید روی طرح خود مصر باشد و این موضوع را پیگیری کند. این اولین بار نیست که این اتفاق رخ داده است.

عضو کمیسیون طرح صیانت: جنجال پیش آمده بر سر سفر خانواده قالیباف، این پیام را می‌دهد که مجلس باید روی طرح صیانت مصر باشد / فضای مجازی در این ماجرا نقش اول را داشت / کمیسیون را آزاد بگذارید تا کارش را انجام دهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی، عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت اینترنت و فضای مجازی با اشاره به ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه و ماجرای خرید ملک توسط داماد وی در ترکیه  گفت: «مشخص است که فضای مجازی رها شده، به تعبیر مقام معظم رهبری، هیچگونه تعهدی درباره اینکه چه مطالبی منتشر می‌کنند، ندارد که باید این امر پیگیری شود. پلیس فتا هم یک ظرفیتی دارد و هر روز نمی‌تواند برای هر مطلبی اقدام کند. قطعا فضای مجازی نقش اول را داشته است. ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه نشان داد که در فضای مجازی  باید نظارت بیشتری صورت گیرد چنانکه دولت روی این اجرای طرح صیانت اصرار داشت مجلس هم باید باید روی طرح خود مصر باشد و این موضوع را پیگیری کند. این اولین بار نیست که این اتفاق رخ داده است.»

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی،  با اشاره به حمایت جدی دولت مجموعه ابراهیم رییسی از طرح صیانت و لزوم تغییر رویه آقای قالیباف و هیات رییسه مجلس در خصوص طرح صیانت به انتخاب گفت: «من امیدوارم با این قضیه که اتفاق افتاده است هیئت رئیسیه تصمیم جدی‌شان را بگیرند و همانطور که طرح صیانت در کمیسیون مشترک در حال بررسی بود، کمیسیون را آزاد بگذارند تا کارش را انجام دهد. از نظر قانونی طرح صیانت همچنان در اختیار کمیسیون مشترک است، همین را بگذارند تا کارش را انجام دهد.»

فلاحی اظهار داشت: «قسمتی از واکنش ها نسبت به این سفر بزرگنمایی است و در هشدارهای گذشته حضرت آقا هم اشاره‌ای به این موضوع بود.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر