کد خبر: 131093
A

احمد خاتمی: بخاطر کرونا ۲سال راهپیمایی نداشتیم و امسال باید راهپیمایی باشکوهی داشته باشیم

احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ان شاء الله این راهپیمایی سبب دلگرمی جوانان فلسطین خواهد شد و بخصوص که دوسال بخاطر کرونا راهپیمایی نداشتیم انتظار راهپیمایی باشکوه در روز قدس می باشد.

احمد  خاتمی: بخاطر کرونا ۲سال راهپیمایی نداشتیم و امسال باید راهپیمایی باشکوهی داشته باشیم

به گزارش دیده بان ایران، آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یادگار امام راحل عظیم الشأن است و این راهپیمایی عمل صالح می باشد که در آیه 120 سوره توبه آمده «وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًاً إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ».

وی افزود: این راهپیمایی روز قدس عمل صالح است بخصوص در شرایط کنونی، از این جهت که می بینیم مسلمانان را از مسجد الاقصی می رانند و می خواهند صهیونیست سازی کنند، شهرک نشینان صهیونیست را به مسجد الاقصی می آورند، خصوصاً با توجه به اینکه صهیونیست ها فکر می کردند با سازش با برخی از کشورهای مرتجع منطقه می توانند انتفاضه را به حاشیه برانند، خود فلسطینی ها نگذاشتند این کار بشود.

آیت الله خاتمی ابراز کرد: ان شاء الله این راهپیمایی سبب دلگرمی جوانان فلسطین خواهد شد و بخصوص که دوسال بخاطر کرونا راهپیمایی نداشتیم انتظار راهپیمایی باشکوه در روز قدس می باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر