کد خبر: 131128
A

گزارشی درباره ابهامات در سوابق خانوادگی و کاری نادرطالب زاده اردوبادی و هویتی معروف به حسین بهزاد

رضا گلپور در گزارشی نوشت: نیمه خرداد پارسال (۱۴۰۰) از اتاق ۹ سالن ۷ اندرزگاه ۸ ندامتگاه عمومی اوین در یادداشتی خطاب به مسئولین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نسبت به تحریف و جعل تاریخ معاصر بویژه تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی توسط آقای نادرطالب زاده اردوبادی در برنامه عصرشبکه افق هشدار دادم.

گزارشی درباره  ابهامات در سوابق خانوادگی و کاری نادرطالب زاده اردوبادی و هویتی معروف به حسین بهزاد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رضا گلپور در گزارشی نوشت:  نیمه خرداد پارسال (۱۴۰۰) از اتاق ۹ سالن ۷ اندرزگاه ۸ ندامتگاه عمومی اوین در یادداشتی خطاب به مسئولین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نسبت به تحریف و جعل تاریخ معاصر بویژه تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی توسط آقای نادرطالب زاده اردوبادی در برنامه عصرشبکه افق هشدار دادم.

از آنجا که شنیده ام نامبرده در بیمارستان بستری است و عده ای به دنبال شهید تراشی پس از مرگ احتمالی نامبرده، مقدمه چینی و خبرسازی می کنند تاکید دارم که توضیحات نامبرده و یا دقت مسئولین جدّی و دلسوز دستگاه های حفاظتی و امنیتی همچنان در پاسخ به ابهامات سوابق خانوادگی و کاری طالب زاده ضروری تر به نظر می آید :

نامبرده در برنامه زنده عصر (پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ماه) به مناسبت سالگرد ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، با بزرگنمایی عبدالله شهبازی ( توده ای کهنه کار و فرمانده گروهک محارب و مسلح نوید - شاخه جوانان حزب منحله توده- که بیش از پنج سال است از کشور اسلامیمان، متواری و در راستای استکبار ستیزی ساکن واشنگتن آمریکاست !) بارها چنان به طرح تحریفی جایگاه و نقش پدر خود، تیمسار ارتش ستم‌شاهی و فرمانده وقت ژاندارمری استان فارس به عنوان سرلشگر منصور طالب زاده اردوبادی پرداخت که گویا این تیمسار ستم‌شاهی (پدر آقای نادر طالب‌زاده) در طرف سرکوب‌گران قیام معترضان مذهبی نبوده و یا در وقایع ۱۵ خرداد ۴۲ از شهادت طلبان و پیشتازان طرفدار نهضت امام خمینی بوده است!

طرح سوالات :

اینجانب نخست از آقای نادرطالب‌زاده اُردوبادی پسر سوال می کنم که

 الف ) اگر پدر شما سرلشگرمنصورطالب زاده اردوبادی انقلابی بوده و در ارتش ستم‌شاهی تا افتخار! دریافت درجه سرلشگری ستم‌شاهی از دستان شخص محمدرضا پهلوی رئیس ستادِ بزرگِ ارتش طاغوت پیش رفته بود، چطور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا زمان مرگش در ایالات متحده آمریکا سکنی داشت؟ و حتی افتخار سربازی در هشت سال دفاع مقدس را نمی‌پذیرفت؟ جنازه این سرلشگر ستم‌شاهی ولو در جایگاه سرباز کجای این وطن مدفون است؟

ب ) آیا دارایی های او ذیل قوانین جاریه جمهوری اسلامی ( با همه اشکالات احتمالی وارده به شیوه های اجرایی آن توسط ستاد اجرایی ) به عنوان عنصری طاغوتی مصادره نگردید؟

 می شود شفاف بفرمایید چقدر از آن اموال، دارایی ها یا معادلشان را از نهادهای مربوطه انقلاب اسلامی پس گرفته و برای خاندان ساکن در آمریکایتان فرستاده اید؟

ج ) آقای طالب‌زاده! آیا می توانید به شکل شفاف پیرامون هویت اصلی (نام، نام خانواگی، نام پدر و نام مادر، کد ملی، محل صدور شناسنامه و سوابق تحصیلی و کاری) یکی از امین ترین مشاوران خود که عده ای او را مغز منفصل شما و به نام حسین بهزاد معرفی می کنند شفاف (ولو در حد ارائه تصویر پاسپورت یا شناسنامه) بیان فرمایید؟

د ) آقای  نادرطالبزاده اردوبادی پسر! اینکه بارها و بارها در مذمت محیط ایالات متحده آمریکا و متلاشی بودن فضای فرهنگی، تربیتی،اقتصادی، سیاسی، امنیتی و… در آن کشور برای فرزندان این مرز و بوم برنامه اجرا کرده اید و خود را مجاز دانسته اید با اعضای دولت متخاصم آمریکا حتی افسران سیا و پنتاگون و امثالذلک جلسات مختلف مجازی یا حضوری برپا کنید و بارها و بارها آمریکا را در آستانه فروپاشی چند روزه تبلیغ می فرمایید چرا فرزند خود سرکار یاسمن خانم طالب‌زاده اردوبادی (از یکی از همسران ایرانیتان و نه فرزند آمریکاییتان از همسر آمریکایی که اساسا ساکن آمریکا هستند) را جهت ادامه زندگی در دهه اخیر به سرزمین شیطان بزرگ آمریکا فرستاده اید؟!

ه ) نوآ  مَک‌کِی (Noah Mckay) نامی آمریکایی یهودی است که برادر مرحومتان ناصر طالب زاده اردوبادی در آمریکا برای خود انتخاب کرده بود. کمی عجیب نیست که نوآ مک کی (ناصر) با یک خانم یهودی به نام کیم ساپونار (Kim Sapunar) در آمریکا ازدواج کرده بود و صاحب پسری به نام زاخاری (Zachary) و دختری با نام زایرا (Zaira)  بود. بعبارت روشنتر چرا فرزندان ناصر طالب زاده که از یک مادر یهودی به دنیا آمده اند نیز مانند خود ناصر طالب زاده دارای اسامی عِبری بودند ؟حتی گفته شد نوآ مک کی ( همان تنها برادرِ شما ناصر طالب زاده ) که در سال 1387 در آمریکا در گذشت ، پیش از فوت در آمریکا اتهاماتی که در خصوص کلاهبرداری پزشکی به وی نسبت داده میشد را پذیرفته و به تحمل ۳۵ ماه حبس محکوم گردید. هر چند برخی مدعی شدند که وی به جرم حمایت مالی از حزب الله و ارتباط با دولت ایران دستگیر و در یکی از دادگاه‌های آن کشور به ریاست خانم روتن اشتاین، صهیونیست ضد مسلمان به یک سال و نیم حبس و مصادره همه اموال محکوم شد؛باز هم عجیب نیست که شما (آقای نادر طالب زاده ) که چهره ای شدیداً ضد صهیونیست و ضد آمریکایی دارید جنجال ها بر سر پرونده و مرگ پر از ابهام و مشکوک برادر خود را با ردّ هرگونه شائبه در خصوص قتل وی توسط سرویس های اطلاعاتی و امنیتی امریکا و اسرائیل و اعلام آنکه "برادرم به مرگ طبیعی از دنیا رفته است"، به پایان رساندید؟آن هم درست در حالیکه برخی منابع خبری اعلام میکردند آن مرحوم  در حال نزدیک شدن به کشف پادزهر سلاح‌های میکروبی برای موسسه های سفارش دهنده  اسرائیلی بود که بنا بر رقابتهای مافیایی صهیونیستی با سناریوی ساختگی ، متهم و دستگیر می‌شود و در نهایت با مرگی مشکوک به قتل از دنیا میرود.آیا وقت آن نرسیده که شفاف برای یک بار پاسخ دهید چرا شما که خود را یک چهرۀ ضد صهیونیست معرفی می کنید  برای برادرخود که اسمِ عِبری ؛ همسری یهودی و روابط خدمات پژوهشی با شرکتهای صهیونیستی دارد در همه زمینه ای جز مرگ مشکوکش پروپاگاند می کنید؟

و ) آقای طالب‌زاده اردوبادی پسر! سرکار خانم نینی اردوبادی (Nini Ordoubadi) خواهر شما همسر آنتونی چیس (‎Anthony Chase)  از یک خاندان سرشناس یهودی نیست که در نیویورک زندگی میکند و صاحب مغازۀ چای فروشی است و همچنین یک لباس فروشی محلی با برندی به نام خود را اداره میکند. آیا جالب نیست؟ هم خواهر و هم برادر شما تحت تربیت پدر و مادر انقلابی! تان به یهودیان علاقه مند بوده و با ایشان وصلت کرده و حشر و نشر داشته اند!

ز ) به محوریت گفتۀ خود شما آقای نادر طالب زاده که پدرتان (مرحوم تیمسار اردوبادی ) جوانترین افسر بازنشسته در رژیم پهلوی بوده  و ۲۰سال پیش از موعد بالاجبار بازنشسته و خانه نشین شده بدلیل مخالفت هایش با شاه ، در سن چهل سالگی به درجۀ سرلشکری رسیده بود؟!

ح ) خود شما آقای نادرطالب زاده (بناء بر منقولات افواهی و مکتوب خودتان لااقل به شخص اینجانب ! ) به توضیحات خودتان در دل نمی خندید که مثلا چطور دقیقاً سه چهار ماه قبل از پیروزی انقلاب پس از سالها زندگی در آمریکا ، با دیدن عکس مرحوم  امام خمینی در روزنامه به یکباره منقلب میشوید و زن و فرزند آمریکایی تان را رها می کنید و به ایران می آیید و به صورت اتفاقی بعلت تسلط به زبان انگلیسی ؛ عنوان هماهنگ کنندۀ اصلی امور ، در یکی از معروفترین شبکه های رادیو و تلویزیون آمریکا یعنی شبکۀ سی بی اس آمریکا را بدست آورده و مأمور به خدمت در ایران میشوید؟!بعد هم تهران تایمز و جهاد و ....دو بار هم در  سالهای دفاع مقدس شیمیایی میشوید که یک بار بخاطر اینکه شب بوده و چفیه خیس جلوی صورتتان پیچیدید ( ! ) بخیر میگذرد و بار دیگر که با گاز خردل مسموم میشوید به توصیۀ دوستتان دوغ و ماست خورده و باز هم بخیر میگذرد !

روده بُر از خنده خودتان نمی شوید که در سالهای اخیر  هم هر از چندی مدعی شده اید آمریکایی ها شما را ترور بیولوژیک! نموده اند.واقعا نمی دانید در ترور بیولوژیک روند چند ماهه تاثیرات مواد مرگبارجهت قتل سوژه مورد ترور واقع شده به چند ساعت تقلیل می یابد و نه برعکس آن؟ آیا شما تعریف ترور بیولوژیک را هم حدود یک دهه است بازتولید فرموده اید !

ط ) در باره کاترین شکدم هم چرا با وجود منع قانونی نامبرده از انجام فعالیت‌های رسانه ای توسط دستگاه‌های قانونی مربوطه بدلیل عدم اخذ ویزای قانونی مربوطه، شخصاً به ساپورت این خانم پرداخته جهت مصاحبه اش در شمال کشور با کاندیدای ریاست جمهوری اقدام نمودید؟

انشاالله لااقل پس از مرخصی از بیمارستان سوالات فوق و مشابه فوق را جهت تنویر افکار عمومی پاسخگو باشید.

3

2

1

4

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر