کد خبر: 131206
A

نماینده مجلس: در ماجرای حذف ارزترجیحی هم چوب را خورده ایم، هم پیاز را

نماینده مردم زنجان گفت: جمعی از نمایندگان در راستای شفافیت آرا سامانه‌ای ایجاد کردند و آرای خود را در آن ارائه می‌کنند، از سایر نمایندگان دعوت می‌کنم به این جمع بپیوندند و با ارائه آراء خود در راستای شفافیت اقدام کنند.

نماینده مجلس: در ماجرای حذف ارزترجیحی هم چوب را خورده ایم، هم پیاز را

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی طاهری در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تسلیت درگذشت نادر طالب زاده و تشکر از مردم در دفاع از مردم فلسطین گفت: جمعی از نمایندگان در راستای شفافیت آرا سامانه‌ای ایجاد کردند و آرای خود را در آن ارائه می‌کنند، از سایر نمایندگان دعوت می‌کنم به این جمع بپیوندند و با ارائه آراء خود در راستای شفافیت اقدام کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ضمن انتقاد از مدیریت در زمینه ارز ترجیحی دارو، بیان کرد: در این زمینه هم چوب را خورده ایم، هم پیاز را، قرار بود ارز ترجیحی هدفمند و داروها با نسخه الکترونیکی ارائه شود اما به دلیل مدیریت بد تلاطمی در بازار دارو ایجاد شد و در نهایت کل ارز ترجیحی سال گذشته به دارو اختصاص داده شد.

طاهری افزود: در سفر رئیس جمهور به زنجان قول اصلاح مسیر حوزه انتخابیه داده شده اما با وجود اخذ مجوزها و نامه نگاری ها کار روی زمین مانده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر