کد خبر: 131208
A

انتقاد جالب نماینده حامی قالیباف از جریان عدالتخواهی/ رشیدی: عدالت‌خواهان همصدا با دشمنان قسم‌خورده انقلاب شده‌اند/ ورود به حریم شخصی افراد حرام است/ به هیچ‌وجه نباید کناکاش کرد که مثلاً داماد فلان مسئول چه می‌کند

نماینده حامی محمدباقر قالیباف، درباره حواشی سفر همسر و دختر قالیباف به ترکیه مدعی شد: همین‌هایی که به زعم خود مسئله‌ای را افشا کرده‌اند، ادعای عدالت‌خواهی و انقلابی‌گری هم دارند و با همین ژست علیه آقای قالیباف و خانواده‌اش توئیت زده‌اند؛ در صورتی که ورود به حریم شخصی افراد مصداق بارز ظلم و عین حرام است. مسئولان در قبال مسئولیت‌هایی که بر عهده دارند باید پاسخگو باشند و به هیچ‌وجه نباید کناکاش کرد که مثلا داماد فلان مسئول چه می‌کند. عکس مخفیانه گرفتن از همسر و دختر و داماد یک مسئول کجایش با عدالت و انقلابی‌گری قرابت دارد؟

انتقاد جالب نماینده حامی قالیباف از جریان عدالتخواهی/ رشیدی: عدالت‌خواهان همصدا با دشمنان قسم‌خورده انقلاب شده‌اند/  ورود به حریم شخصی افراد حرام است/ به هیچ‌وجه نباید کناکاش کرد که مثلاً داماد فلان مسئول چه می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد رشیدی، نماینده حامی محمدباقر قالیباف، درباره حواشی سفر همسر و دختر قالیباف به ترکیه گفت: «هدف از این تخریب‌ها آن است که مردم نسبت به مسئولان و در نهایت به انقلاب اسلامی بی‌اعتماد و در نهایت ناامید شوند. عده‌ای تمام سعی‌شان را به کار می‌گیرند تا مسئولان را از وجاهت عمومی خارج کنند تا در نتیجه نظام را ناکارآمد جلوه دهند و در آخر دست به نوعی براندازی نرم بزنند. هدف غایی آنها این است و در این مسیر هرچندوقت یک‌بار به یکی از مسئولان انگ و اتهامی نسبت می‌دهند و سعی می‌کنند او را زمین بزنند و مردم را نسبت به همه مسئولان بدبین کنند».

او ادامه داد: «اکنون هم می‌بینیم که تخریب‌کنندگان نتوانسته‌اند ایرادی از خود آقای قالیباف پیدا کنند و رفته‌اند بند کرده‌اند به سفر خارجی چندعضو خانواده آقای قالیباف. همین‌هایی که به زعم خود مسئله‌ای را افشا کرده‌اند، ادعای عدالت‌خواهی و انقلابی‌گری هم دارند و با همین ژست علیه آقای قالیباف و خانواده‌اش توئیت زده‌اند؛ در صورتی که ورود به حریم شخصی افراد مصداق بارز ظلم و عین حرام است. مسئولان در قبال مسئولیت‌هایی که بر عهده دارند باید پاسخگو باشند و به هیچ‌وجه نباید کناکاش کرد که مثلا داماد فلان مسئول چه می‌کند. عکس مخفیانه گرفتن از همسر و دختر و داماد یک مسئول کجایش با عدالت و انقلابی‌گری قرابت دارد؟ تازه دروغ و نشر اکاذیب هم ضمیمه این پرونده‌سازی‌هایشان است».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «من فقط به آنهایی که ادعای انقلابی‌گری و عدالت‌خواهی دارند و در عین حال به تخریب مسئولان می‌پردازند می‌گویم که ببینید همصدا با چه کسانی شده‌اید. اکنون شبکه‌های معاند و دشمنان قسم‌خورده انقلاب همراه و یاور شما شده‌اند و این خیلی بد تأسف‌بار است».

این نماینده مجلس در پایان به رسانه حامی قالیباف گفت: «رهبر انقلاب همواره گفته‌اند که باید تبیین در جامعه صورت بگیرد. امروز رسالت همه فعالان سیاسی، رسانه‌ها و شخصیت‌ها این است که تبیین کنند. آقا فرمونده‌اند که یک زمانی تبیین در راستای تثبیت اهداف انقلاب است و در جای دیگر برای جلوگیری از آثار تخریب‌ها استفاده می‌شود. اتفاقا حالا که قدری از اتهام‌زنی‌های اخیر فاصله گرفته‌ایم، ضرورت دارد که برای مردم تبیین کنیم که چه کسانی پشت پرده تخریب مسئولان قرار دارند و هدف نهایی آنها چیست؛ باید به مردم بگوییم که آنها در کوتاه‌مدت می‌خواهند میان قوا انشقاق ایجاد کنند و مردم را به همه مسئولان بی‌اعتماد کنند و در بلندمدت هم اصل نظام را نشانه رفته‌اند».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر