کد خبر: 131293
A

کیهان: «نادر» برای آمریکا و اسرائیل خطرناک بود

روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» با انتشار گزارشی نسبت به تروربیولوژیک شدن نادر طالب زاده واکنش نشان داد و نوشت: طالب زاده برای آمریکا و اسرائیل خطرناک بود.

کیهان: «نادر» برای آمریکا و اسرائیل خطرناک بود

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در شماره امروز خودش با اشاره به درگذشت «نادر طالب زاده» با انتشار گزارشی از زندگی و آثار او تحت عنوان «آقای نادر؛ نگاهی به یک عمر مجاهدت هنری و رسانه‌ای مرحوم طالب‌زاده» مدعی شد: نادر برای آمریکا و رژیم صهیونیستی خطرناک بود. اگر چه سلاح او دوربین و قلم بود اما همین ابزار به ظاهر بی‌خطر و رایج، برای آنان که به ترویج روایت‌های دروغین و شیطانی عادت دارند، از گلوله هم خطرناک‌تر است.
این روزنامه در ادامه گزارش خود آورد: شش سال پیش در مصاحبه‌ای از احتمال ترور بیولوژیک خود خبر داد؛ «با گروهی از بچه‌های لبنان برای راهپیمایی اربعین به عراق رفتم که چمدان من را از هتلی که در نجف بودم از میان صدها چمدان برداشتند و ۵ الی ۶ روز بعد در کربلا نصفه شب تحویلم دادند. لپ‌تاپ من را خالی و بررسی‌های‌ کامل را انجام داده بودند. از همان روز که چمدان‌ را تحویل گرفتم حالم بد شد اما متوجه این ماجرا نبودم.»
بیماری نادر از همان روز آغاز شد. تنش رنجور بود و هر از گاهی او را راهی بیمارستان می‌کرد اما این درد نمی‌توانست مانع از فعالیت وی شود. و بالاخره پس از شش سال تحمل رنج و درد بیماری مشکوک، در عصر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نادر طالب‌زاده در سن 69 سالگی به مهمانی خدا بشارت یافت. 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر