کد خبر: 131371
A

معاون سابق هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاههای اجرایی: ابراهیم رئیسی توان اداره یک ساختمان ۵طبقه را هم ندارد و چند بچه برای او تصمیم می‌گیرند!

حجت الاسلام جلیل محبی که تا چند روز پیش مسئولیت «معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاههای اجرایی» را بر عهده داشت، در روزهای اخیر به انتقاد از عملکرد اطرافیان دفتر رییس جمهور، رویکرد تبلیغاتی و حاشیه سازی های برخی از همین افراد در دولت پرداخته است، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین به نقش آفرینی مخرب برخی افراد در کنترل و هدایت رییس جمهور اشاره کرده است.

معاون سابق هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاههای اجرایی: ابراهیم رئیسی توان اداره یک ساختمان ۵طبقه را هم ندارد و چند بچه برای او تصمیم می‌گیرند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام جلیل محبی که تا چند روز پیش مسئولیت «معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاههای اجرایی» را بر عهده داشت، در روزهای اخیر به انتقاد از عملکرد اطرافیان دفتر رییس جمهور، رویکرد تبلیغاتی و حاشیه سازی های برخی از همین افراد در دولت پرداخته است، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین به نقش آفرینی مخرب برخی افراد در کنترل و هدایت رییس جمهور اشاره کرده است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ جلیل محبی نوشته است: 

یک روز به یکی از مسؤولین سابق رجانیوز گفتیم چرا فلان حرف را زدید خودتان که میدانستید دروغ است. فرمود باید حزب اللهی ها را تحریک کرد والا پای کار نمی آیند 

این جوان هم از همان ها دروغ‌گویی را یاد گرفته.و الا پرسیدن این که بنده در مدت مأموریت از مرکز پژوهش‌ها به ریاست جمهوری، ‌باتوافق مرکز و نهاد از مرکز حقوق گرفتم نه نهادکاری ندارد. بندگان خدا اول گفتند به محبی پست ندادند ناراحت است. بعد دیدند مهمترین پست معاونت حقوقی رابنده داشتم گفتند محبی رابیرون کردند. بعد متوجه شدند وقتی دیدم اوضاع شیرتوشیر دولت جای کارکردن نیست وهرچه معاون محترم حقوقی واسطه فرستاد.‌برنگشتم می‌گویند حقوق نهاد کم بوده! نه پسرجان!

دلایلش رو به مرور برای مردم می‌گویم تا مردم بفهمند این آقای رئیس جمهور توان اداره یک ساختمان ۵ طبقه را هم ندارد و چهارتا بچه برای او تصمیم می‌گیرند.

عزت زیاد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر