کد خبر: 131453
A

هشدار فاضل میبدی به رئیسی: گرانی ها مهار نشود باید منتظر شورش گرسنگان بود، شورش از انقلاب، خطرناک تر است

محمد تقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نوشت : آقای رئیسی! تا کنون هیچ دولتی در این کشور در سال نخست حکمرانی نان مردم را با این شیب تند گران نکرده بود. پایه ای ترین خوراک مردم نان و گوشت و برنج است.

هشدار فاضل میبدی به رئیسی: گرانی ها مهار نشود باید منتظر شورش گرسنگان بود، شورش از انقلاب، خطرناک تر است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد تقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به گرانی های پی در پی اخیر و خطاب به رئیس جمهور نوشت:

آقای رئیسی! تا کنون هیچ دولتی در این کشور در سال نخست حکمرانی نان مردم را با این شیب تند گران نکرده بود. پایه ای ترین خوراک مردم نان و گوشت و برنج است. به قول مولوی: آدمی اول حریص نان بود/ زانک قوت و نان ستون جان بود/

گرانی نامعقول این سه کالای اساسی درهمه کالاها تورم بی سابقه ایجاد کرده. کاش این نوع مدیریت را در تبلیغات انتخاباتی بیان می کردی. این چه استدلالی از سوی وزیر شماست که از دلائل گرانی آرد و ماکارونی برای جلوگیری از قاچاق می باشد!؟ آقای رئیس جمهور! این شیوه حکمرانی قابل دوام نیست. در این هشت ماه گذشته از گرانی دارو تا نان طاقت برخی شهروندان را طاق کرده است. تا کنون عامل گرانیها را یا دولت گذشته دانسته،یا بدحجابی گفته و یا شبکه دلالی ذکر کرده اند.خب! این دولت و مجلس قول داد که اینها را حل می کند. چرا بدتر شد؟

در کجای دنیا صنعت خود رو چنین به هم ریخته است؟! بی کیفیت ترین ماشین یعنی پراید از مرز دویست میلیون بگذرد! چرا از کارشناسان و مدیران کاردان استفاده نمی کنی. مگر رسول خدا نفرمودند: اگر کسی کاری را که نمی داند، قبول کند، لعنت خدا و رسول بر او باد. مگر امام صادق نفرمود: ما ابالی من ائتمنت خائنا او مضیعا،یعنی فرقی میان خیانت کننده و ضایع کننده کار نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر