کد خبر: 13152
A
جهانگیری ابلاغ کرد:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای خرید واکسن و کنترل تب برفکی دام

معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه هیات وزیران درباره اختصاص مبلغ 50 میلیارد ریال برای خرید واکسن و کنترل تب برفکی دام را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای خرید واکسن و کنترل تب برفکی دام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، هیات وزیران به پیشنهاد وزارت کشور و تاییدسازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

1- مبلغ پنجاه میلیارد (000ر000ر000ر50) ریال به صورت هزینه ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) – مصوب 1393- ، برای خرید واکسن و کنترل تب برفکی دام در اختیار سازمان دامپزشکی کشور قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

2- سازمان دامپزشکی کشور موظف است گزارش عملکرد اعتبار فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نماید.

اسحاق جهانگیری این مصوبه را برای اجرا به وزارتخانه های کشور، امور اقتصادی و دارایی، جهادکشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد .

همچنین هیات دولت در مصوبه ای به منظور حمایت از تولید کنندگان کشمش با اختصاص مبلغ پنج هزار (000ر5) ریال یارانه به ازای هر کیلوگرم تولید کشمش در سال 1395 از محل اعتبارات مصوب مربوط قانون بودجه سال 1395 موافقت کرد .

هیات وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

1- به منظور حمایت از تولید کنندگان کشمش، مبلغ پنج هزار (000ر5) ریال یارانه به ازای هر کیلوگرم تولید کشمش در سال 1395 از محل اعتبارات مصوب مربوط قانون بودجه سال 1395 کل کشور اختصاص می‌یابد.

2- دستورالعمل اجرایی نحوه پرداخت یارانه مزبور به تولیدکنندگان با پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ می‌شود.

3- وزارت جهادکشاورزی موظف است برای ساماندهی وضعیت تولید و صادرات کشمش نسبت به تدوین برنامه اجرایی پنج ساله با رویکرد بهبود بهره‌وری تولید، کمک به ایجاد تشکل‌های صنفی تخصصی توانمند، استفاده از فناوری‌های جدید بسته‌بندی و فرآوری و نشان سازی (برندسازی) کشمش ایران اقدام نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری این مصوبه را برای اجرا به وزارت جهادکشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر