کد خبر: 131645
A

نماینده ولی فقیه در مازندارن: برخی جراحی های اقتصادی لازم است

امام جمعه ساری گفت: برخی جراحی ها در حوزه اقتصادی ضروری است البته با توجه به برخی نگرانی هایی که برای دهک های پایین جامعه وجود دارد، به طور حتم دولت نیز برای آنها تدابیری اندیشیده است.

نماینده ولی فقیه در مازندارن: برخی جراحی های اقتصادی لازم است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش جهاد گران فاطمی که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد از ایران اسلامی به عنوان ام القرای حوزه مقاومت، جهان اسلام و دفاع از مستضعفان عالم یاد کرد و گفت: چشم همه ملت های مستضعف جهان به ایران اسلامی دوخته شده است.

وی به شعارهای مهم انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز اشاره کرد و افزود: اگر نظام در شعارهای خود که مبتنی بر عدالت، تأمین دین و دنیا و دین و آخرت، تقویت ارزش های معنوی و تأمین سعادت و رستگاری است موفق باشد این به معنای صدور انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ساری با بیان این که ناکامی در این بخش ضربه به انقلاب و شعارهای مهم این نظام دینی است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته، این انقلاب و آرمان ها و ارزش های آن صادر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به مسأله جهاد در عرصه سازندگی اشاره کرد و افزود: تلاش و مجاهدت در عرصه سازندگی کمتر از جهاد در راه حرم اهل بیت(ع) نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید نشان دهیم ادامه دهندگان خوبی در مسیر شهدا، ارزش های دینی و اسلامی هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه امروز به برکت تلاش های صورت گرفته در حوزه دیپلماسی، سازندگی و حتی مبارزه با کرونا جهادی عمل می شود.

وی با ابراز خرسندی از کارنامه دولت سیزدهم در عرصه های مختلف به ویژه تزریق واکسن و مهار ویروس منحوس کرونا، بیان داشت: به برکت تلاش های صورت گرفته در این بخش امروز شاهد برقراری یک امنیت روانی و ثبات مناسب در سراسر کشور هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به برخی اقدامات زیرساختی دولت در عرصه اقتصادی اشاره کرد و با بیان این که برخی جراحی ها در این حوزه ضروری است، افزود: با توجه به برخی نگرانی هایی که برای دهک های پایین جامعه وجود دارد، به طور حتم دولت نیز برای آنها تدابیری اندیشیده است.

امام جمعه ساری با بیان این که باید با برنامه ریزی صحیح از اقشار آسیب پذیر و ضعیف جامعه در این بخش حمایت های بیشتری صورت گیرد، بیان داشت: دولت، مجلس و قوه قضائیه در این بخش تمهدیدات لازم را بیاندیشند که حمایت بیشتری از اقشار محروم جامعه صورت گیرد تا بتوانیم از این شرایط به راحتی عبور کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را وظیفه مهم مسؤولان دانست و افزود: باید در هر تصمیم گیری و برنامه ریزی یک پیوند مناسب برای حمایت از این اقشار وجود داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر