کد خبر: 131652
A

رضاخواه، نماینده تهران: چرا صادرات برخی محصولات به افراد غیرایرانی واگذار شده است؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه براساس گزارشات رسیده در ایجاد این انحصار، منافع شخصی خاصی لحاظ شده تا جایی که منافع ملی زیر سوال رفته است. علاوه بر این اجازه فعالیت به هموطنان ما نیز داده نشده است.

رضاخواه، نماینده تهران: چرا صادرات برخی محصولات به افراد غیرایرانی واگذار شده است؟

به گزارش دیده بان ایران، مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (18 اردیبهشت) مجلس طی تذکری خطاب به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص رسیدگی به وضعیت شرکت های زیرمجموعه شما که فعالیت های اقتصادی شائبه برانگیز دارند، اظهار داشت: گزارش هایی از برخی شرکت های مجموعه وزارت دفاع به دست نمایندگان مجلس رسیده که جای نگرانی دارد.

وی افزود: دلیل ایجاد انحصار در صادرات برخی محصولات و اعطای این انحصار به افراد غیرایرانی چیست؟ متاسفانه براساس گزارشات رسیده در ایجاد این انحصار، منافع شخصی خاصی لحاظ شده تا جایی که منافع ملی زیر سوال رفته است. علاوه بر این اجازه فعالیت به هموطنان ما نیز داده نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: انتظار می رود پیرو جلسات برگزار شده با زیرمجموعه وزارت دفاع این مشکلات هر چه سریعتر حل شود و افراد مشکوک به فساد هر چه سریعتر عزل شوند، در غیر این صورت مجلس را نظارت رسمی و دقیق به موضوع ورود خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر