کد خبر: 131761
A
در گفت وگو با دیده بان ایران بیان شد:

انتقادهای تند محمد مایلی‌کهن از دولت: مردم ذره‌ذره دارند آب می‌شوند/ چراغی که به خانه رواست٬ به مسجد حرام است/ تا زمانی که با دنیا رابطه خوبی نداشته باشیم وضعیت مَردم روز به روز بَدتر خواهد شد/ مردم حتی برای تهیه نان هم مشکل دارند!

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به گرانی های اخیر در کشور به دیده بان ایران گفت: یکی از مسائلی که در کشور ما جدی گرفته نمی‌شود٬ این است که نمی‌دانیم «چراغی که به خانه رواست٬ به مجلس حرام است» من چیزی از سیاست چیزی نمی‌دانم اما این را به خوبی می‌دانم که هیچ کشوری نمی‌تواند در دنیا تنها زندگی کند. تا زمانی که با دنیا رابطه خوبی نداشته باشیم٬ مشکلات پابرجاست و مردم روز به روز گرفتارتر می‌شوند.

انتقادهای تند محمد مایلی‌کهن از دولت: مردم ذره‌ذره دارند آب می‌شوند/ چراغی که به خانه رواست٬ به مسجد حرام است/ تا زمانی که با دنیا رابطه خوبی نداشته باشیم وضعیت مَردم روز به روز بَدتر خواهد شد/ مردم حتی برای تهیه نان هم مشکل دارند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد مایلی کهن، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال کشورمان که سابقه هدایت تیم ملی و باشگاه‌هایی، چون سایپا و ملوان را در کارنامه خود دارد در گفت‌وگو با سایت دیده‌بان ایران در واکنش به گرانی‌های اخیر و افسارگسیخته به طعنه گفت: شما ضد انقلابید و به‌همین دلیل سیاه‌نمایی می‌کنید و از گرانی حرف می‌زنید! همه کالا‌ها ارزان است و مردم به‌راحتی می‌توانند هر چقدر که می‌خواهند و لازم دارند٬ گوشت٬ مرغ‌٬ و میوه بخرند. (با خنده) شما در حالی از گرانی حرف می‌زنید که تا حالا هیچ‌کدام از مسئولین اصولگرا و اصلاح‌طلب در زندگی‌شان لنگ نمانده‌اند و هر چیزی که می‌خواهند٬ بهترینش را می‌خرند. حالا اگر مردم حتی برای تهیه نان هم مشکل دارند٬ مهم نیست! مگر نان نخورند٬ چه می‌شود؟ خب! بروند هوا بخورند. راستی! هوا هم آلوده است که این آلودگی هم تقصیر مردم است و به مسئولین اصلاً ربطی ندارد!

سرمربی سابق تیم ملی ایران به انتقاد از اقدامات دولت پرداخت و به سایت دیده بان ایران گفت: اینکه مردم چه شرایطی دارند و چقدر مشکل دارند٬ بر هیچ‌کس پوشیده نیست. اما دولت‌ها به‌جای اینکه چاره‌اندیشی کنند و به‌دنبال راه‌کار‌هایی برای خروج از بحران باشند٬ همه وقت و انرژی خود را صرف تخریب دولت قبلی می‌کنند. خب! معلوم است در چنین حالتی هیچ‌مشکلی حل نمی‌شود. با این وجود بازهم شاهدیم که دولت‌ها فقط به این فکر هستند که دولت‌های پیشین را خراب کنند. این در حالی است که من و شما نمی‌توانیم رئیس‌جمهور شویم و همه کسانی که توانسته‌اند رئیس دولت شوند٬ کانالیزه شده‌اند و توانایی‌شان توسط نظام مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مایلی کهن به انتقاد از برخی سیاست ها در حمایت برخی گروه های خارجی و کشورها در شرایط تحریم پرداخت وگفت : یکی از مسائلی که در کشور ما جدی گرفته نمی‌شود٬ این است که نمی‌دانیم «چراغی که به خانه رواست٬ به مجلس حرام است» من چیزی از سیاست چیزی نمی‌دانم اما این را به خوبی می‌دانم که هیچ کشوری نمی‌تواند در دنیا تنها زندگی کند. تا زمانی که با دنیا رابطه خوبی نداشته باشیم٬ مشکلات پابرجاست و وضعیت مردم هم روز به روز بَدتر خواهد شد.

وی توضیح داد: مردم ذره‌ذره دارند آب می‌شوند و مسئولین کاری نمی‌کنند. سیاست‌های فعلی کشور در حالی دارد ادامه پیدا می‌کند که ادیان الهی پیامی جز خیر و صلاح مردم نداشتند. به‌نظرم اگر به دینی اعتقاد نداشته باشیم و به ناموس دیگران نگاه نکنیم و دست به جیب دیگران نکنیم٬ کافی است. در واقع آدمیت در اولویت قرار دارد.

مایلی کهن در پایان گفت: در دین اسلام صریحاً اسراف حرام شده است. اما در صدا و سیما در اعیادی مثل فطر و مبعث و... در همه اخبار‌ها و برنامه‌ها تعداد زیادی گل را در استودیو می‌گذارند. همه ما باید صرفه‌جویی را در زندگی خودمان لحاظ کنیم. اما متأسفانه رعایت نمی‌کنیم و این ره که می‌رویم٬ به ترکستان است و شرایط فراتر از بدتر خواهد شد.

منبع: سایت دیده‌بان ایران- سعید شمس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر