کد خبر: 131802
A

عنابستانی: رئیسی خیلی متین و محجوب است/ سال گذشته وضعیت اقتصادی کشور خیلی خراب بود/ امروز کشور در وضعیت بهتری قرار دارد و آرامش در جامعه حاکم است

نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم گفت: دولت خیلی متین و محجوب است و بنا ندارد که بگوید کشور را در چه وضعیتی تحویل گرفته و اوضاع چگونه بوده است، برای اینکه روحیه امید در مردم زنده شود و زنده بماند، دولت رئیسی می‌خواهد از این به بعد کار را جلو ببرد و معطوف به آینده کار کند، نه اینکه مرتب گذشته را شخم بزند.

عنابستانی: رئیسی خیلی متین و محجوب است/ سال گذشته وضعیت اقتصادی کشور خیلی خراب بود/ امروز کشور در وضعیت بهتری قرار دارد و آرامش در جامعه حاکم است

به گزارش دیده بان ایران؛ علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت سیزدهم و ابراهیم رئیسی گفت: دولت از همان ابتدایی که کار خود را آغاز کرد مورد هجمه شدید قرار گرفت که بسیاری از این هجمه‌ها واقعاً ناجوانمردانه و بی‌انصافی است. دولت خیلی متین و محجوب است و بنا ندارد که بگوید کشور را در چه وضعیتی تحویل گرفته و اوضاع چگونه بوده است، برای اینکه روحیه امید در مردم زنده شود و زنده بماند، دولت رئیسی می‌خواهد از این به بعد کار را جلو ببرد و معطوف به آینده کار کند، نه اینکه مرتب گذشته را شخم بزند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بار دیگر با بیان اینکه دولت سیزدهم در وضعیت بسیار اسفناکی کار را از دولت قبل تحویل گرفت، ‌ اظهار کرد: وضعیت بسیار اسفباری بود. البته مردم فراموش نمی‌کنند که آقای رئیسی در چه شرایط سختی دولت تحویل گرفت، شرایطی که برای تهیه مرغ در ماه رمضان مردم در صف‌های طولانی می‌ایستادند، اکنون کشور در وضعیت بهتری قرار دارد و بر جامعه آرامشی نسبی حاکم است و دولت هم دست از تلاش بر نمی‌دارد تا این وضعیت سخت اقتصادی و شیب صعودی تورم تبدیل به شیب نزولی شود و اقتصاد کشور در وضعیت ساماندهی خوبی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه همجمه‌های اخیر به دولت بی‌انصافی است، ‌گفت: معتقدم انتقادات بی‌پایه و اساس بیشتر جنبه سیاسی دارد و فاقد هرگونه نگاه تخصصی است. اگر بخواهیم با نگاه تخصصی اقتصادی نگاه کنیم، به نظرم حرکت دولت کاملاً حرکت دقیقی است، به سمت سامان دادن به شرایط بحرانی اقتصادی کشور جهت‌گیری شده است.

عنابستانی درباره رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر گره نزدن همه مسائل و مشکلات کشور به مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: این مسئله هم یکی از ایرادات جدی بود که ما به دولت گذشته داشتیم و در جریان تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا کلاً تسلیم شده بودیم. در دولت روحانی همه ظرفیت کشور را در این می‌دیدیم که با مذاکرات تحریم‌ها را برداریم. البته برداشتن تحریم که اشکالی ندارد اما اگر در همان دوره هم تلاش می‌کردیم برای اینکه اولاً تحریم‌ها را خنثی کنیم و ثانیاً از ظرفیت‌های اقتصادی کشورهای همسو و همسایه استفاده کنیم بسیاری از مشکلات فعلی با این شدت وجود نداشت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: ایران و کشورهای همسایه برای همکاری‌های اقتصادی ظرفیت بسیار بزرگی دارند، ‌زیرا بسیاری از نیازهای مشترک در این کشورها نسبت به یک دیگر وجود دارد و در صورتی که شرایط تعامل برقرار شود، آن‌ وقت می‌توانیم مسائل و مباحث اقتصادی کشور را در همین کشورهای همسایه و هم‌سو تدبیر کنیم.

منبع: انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر