کد خبر: 131805
A
دیده‌بان ایران:

نشریه سپاه: گاف‌های زنجیره‌ای بایدن باعث کم شدن محبوبیتش شده است

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه مدعی شد که: خروج فاجعه‌بار بایدن از افغانستان، گاف‌های زنجیره‌ای بایدن در سخنرانی‌هایش، ناتوانی در احیای جایگاه جهانی آمریکا، جنگ اوکراین، افزایش قیمت نفت و ... باعث شد تا محبوبیت بایدن به زیر چهل درصد برسد.

نشریه سپاه: گاف‌های زنجیره‌ای بایدن باعث کم شدن محبوبیتش شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه اخبار داخلی سپاه در شماره امروز خودش با اشاره به توقف مذاکرات وین نوشت: دولت انقلابی از ابتدای مذاکرات سه شرط لغو تحریم‌ها، راستی‌آزمایی و ضمانت معتبر را مطرح کرد. تاکنون بایدن حاضر نشده تعهد و تضمین معتبری درباره لغو تحریم‌ها ارائه دهد. چنین موضوعی حکایت از عدم صداقت طرف آمریکایی در موضوع هسته‌ای دارد و نشان می‌دهد که مذاکره برای آمریکا صرفاً به‌منزله گرفتن توانمندی‌های ایران و عدم انتفاع اقتصاد ایرانی‌ها است.

این نشریه در ادامه نوشت: ناتوانی بایدن در مهار کرونا، استمرار سیاست‌های نژادپرستانه سیستماتیک در آمریکا، وضعیت نامناسب اقتصادی و اجتماعی، خروج فاجعه‌بار بایدن از افغانستان، گاف‌های زنجیره‌ای بایدن در سخنرانی‌هایش، ناتوانی در احیای جایگاه جهانی آمریکا، جنگ اوکراین، افزایش قیمت نفت و ... باعث شد تا محبوبیت بایدن به زیر چهل درصد برسد؛ بنابراین بیش از آنکه ایران نیاز به برجام داشته باشد، بایدن برای کسب دستاورد داخلی و خارجی، کنترل قیمت نفت و پیروزی در انتخابات میان‌دوره‌ای، به توافق با ایران نیاز دارد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر